You are here:Start>Forum>Forum>SUBARU>Subaru Impreza combi- instrukcja obsługi

Forgot password? | Forgot username?

Subaru Impreza combi- instrukcja obsługi

Subaru Impreza combi- instrukcja obsługi

Dysponuje ktoś instrukcją obsługi do Subaru Impreza  GC combi. Chodzi mi głównie o info na temat "reduktora"- warunki dopuszczalnego użycia, ograniczenia itp. W necie jest trochę informacji na ten tema ale wiele z nich jest sprzeczne ze sobą. Fajnie byłoby zapoznać się z instrukcją bo tam jest wszystko na białym bez zbędnego filozofowania.

Administrator has disabled public posting. Please login or register in order to proceed.

Re: Subaru Impreza combi- instrukcja obsługi

Instrukcji nie mam  ale generalnie zasady są następujące:
-służy tylko  do skrócenia przełożeń
-możesz używać podczas jazdy ale tylko ze sprzęgłem
-możesz normalnie na nim jeździć, skręcać i wykonywać normalne manewry
-generalnie zasada używania jak podczas zmiany biegów -  nie wrzucaj reduktora jeśli prędkość obrotowa silnika  jest większa niż dozwolona, czyli tak jak przy wrzucaniu biegów.
-nie ma ograniczeń prędkości jazdy
Jak szukasz profesjonalnej instrukcji, to chyba musisz śmignąć do ASO

Administrator has disabled public posting. Please login or register in order to proceed.

Re: Subaru Impreza combi- instrukcja obsługi

Interesuje mnie jeszcze jedna kwestia z tym związana bo w necie ciężko coś konkretnego wyczytać. Generalnie reduktor służy zwiększeni momentu kosztem prędkości obrotowej. W autach terenowych sprawa jest prosta. W przypadku Imprezy pomysł wydaje się zupełnie od czapy bo ani to  samochód sportowy ani terenowy. W sedanach to jeszcze bym zrozumiał ale reduktory stosowane są combi- o co kaman ?

Administrator has disabled public posting. Please login or register in order to proceed.

Re: Subaru Impreza combi- instrukcja obsługi

Dlatego właśnie Subaru stosuje najmniejsze przełożenia i  reduktor trzeba rozpatrywać jako dodatkową pomoc podczas np. holowania przyczep czy innych pojazdów czyli przy dużym obciążeniu zwłaszcza w jeździe na stromych podjazdach. Zwiększa nieco dynamikę jazdy, kiedy silnik słabo radzi sobie z dużym obciążeniem. Reduktor może pomóc podczas jazdy w terenie kiedy zamiast asfaltu mamy piach czy błoto (nie mam tu na myśli jazdę off road) zmniejszając ryzyko utraty przyczepności. Może Subaru wyszło z załozenia, że kupujący kombi będzie dużo podróżował z dużym obciążeniem w różnych warunkach i stąd ten reduktor.

Administrator has disabled public posting. Please login or register in order to proceed.

Re: Subaru Impreza combi- instrukcja obsługi

Właśnie dlatego chciałem zapoznać się z instrukcją obsługi. Na forach snute są najczęściej przypuszczenia a mnie chodzi o fakty. W Vitarach, Ferozach, Fronterach reduktor stosuje zupełnie niezgodnie z tym o czym myślał producent. Subaru słynie z rozwiązań nieznanych w innych samochodach więc i ewentualne problemy mogą być nietypowe.

Administrator has disabled public posting. Please login or register in order to proceed.
There are 0 guests and 0 other users also viewing this topic

Board Info

Board Stats
 
Total Topics:
955
Total Polls:
0
Total Posts:
6105
User Info
 
Total Users:
559
Newest User:
Shakal85
Members Online:
0
Guests Online:
8

Online: 
There are no members online

Najnowsze

forum motoryzacyjne avatar
Autko niby fajnie wyposażone, nowocześnie. I...
in MINI
Oct-19-2018 23:29:44
forum motoryzacyjne avatar
Tak, na Allegro sprawdziłem cenę, faktycznie...
in DAEWOO
Oct-19-2018 23:27:14
forum motoryzacyjne avatar
Nie zmierzam się tu z nikim wykłócać na siłę,...
in HYUNDAI
Oct-19-2018 23:23:03
forum motoryzacyjne avatar
Nie zamierzam się tu z nikim wykłócać na siłę,...
in HYUNDAI
Oct-19-2018 23:22:59
forum motoryzacyjne avatar
Wziąłbym też pod uwagę Mazdę, te autka na...
in Ogólne
Oct-19-2018 23:14:32

Najnowsze wydarzenia

Sorry, no events.
Go to top