You are here:Start>Forum>Forum>MITSUBISHI>Wymiana uszczelniaczy zaworowych.

Forgot password? | Forgot username?

Wymiana uszczelniaczy zaworowych.

Wymiana uszczelniaczy zaworowych.

Jako, że na dniach będę zdejmował górę silnika. Pomyślałem zatem aby zrobić sobie głowice. Kolega radzi zmienić tylko uszczelniacze ale jak już mam ją na wierzchy to 200 zł w tę czy w tę nie robi mi większej różnicy. Wymieniał może ktoś same uszczelniacze ? czy jest sens ?

Administrator has disabled public posting. Please login or register in order to proceed.

Re: Wymiana uszczelniaczy zaworowych.

a czy coś wskazuje na to ze trzeba wymienić uszczelniacze?

Administrator has disabled public posting. Please login or register in order to proceed.

Re: Wymiana uszczelniaczy zaworowych.

jak masz wycieki to mozesz spokojnie wymienic uszczelniacze, robota nie jest bardzo trudna tylko wymaga zręczności, najważniejsze żebyś kupił porządne uszczelniacze, bo duzo jest  szajsu co się rozpada, polecam goetze, tanie nie są ale jakoś pierwsza klasa.

Administrator has disabled public posting. Please login or register in order to proceed.

Re: Wymiana uszczelniaczy zaworowych.

Samochód lekko dymi (właściwie to problem występuje przy odpalaniu a po rozgrzaniu jest spokój). Przeprowadziłem próby i na cylindrach jest spoko. Myślałem też o pierścieniowaniu ale chyba sobie odpuszczę bo to jednak skraca żywotność a w tej chwili to efektu żadnego mieć nie będę. Same zawory i gniazda zaworowe raczej są spoko. Głowicy nie słychać ale ten dym (właściwie dymek) mnie lekko wk...

Administrator has disabled public posting. Please login or register in order to proceed.

Re: Wymiana uszczelniaczy zaworowych.

dym możne być spowodowany różnymi czynnikami, dlaczego od razu wnioskujesz, że to głowica? Znam przypadki kiedy mechanicy robili remont głowicy, a auto dalej dymi. Jaki to dym? Może przy obecnych temperaturach, to zwyczajna para wodna?

Administrator has disabled public posting. Please login or register in order to proceed.

Re: Wymiana uszczelniaczy zaworowych.

Według mojej wiedzy, to w przypadku problemów z głowica dymi na biało także po rozgrzaniu silnika. Chmura dymu nie znika, a staje się większa wraz z rozgrzewającym sie silnikiem, jest to szczególnie widoczne podczas dodawania gazu.

Administrator has disabled public posting. Please login or register in order to proceed.

Re: Wymiana uszczelniaczy zaworowych.

Moze to byc problem z uszczelka głowicy, sprawdzałeś czy w zbiorniku wyrównawczym pływają tłuste plamy oleju i czy przybywa oleju na bagnecie, olej na takie oczka jak w zupie?

Administrator has disabled public posting. Please login or register in order to proceed.

Re: Wymiana uszczelniaczy zaworowych.

Objawy które opisujecie faktycznie wskazują na uszkodzenie uszczelki pod głowicą. Płyn chłodzący przedostaje się z płaszcza wodnego do komory spalania, co skutkuje kłębami białego dymu. W moim przypadku dym jest szaro-niebieski, zapach który towarzyszy spalaniu oleju jest specyficzny i praktycznie nie da się go pomylić z niczym innym. Dym po dopaleniu zimnego silnika wskazuje na uszczelniacze ponieważ nie trzymają one oleju który przez nie przesiąka. Po spaleniu oleju który przeciekł problem ustaje.

Administrator has disabled public posting. Please login or register in order to proceed.

Re: Wymiana uszczelniaczy zaworowych.

nie pozostaje nic innego jak tylko wymienić wszystkie uszczelniacze i uszczelkę pod głowicą, nie wiem jak to jest u mitsubishi ale ja miałem opla vectrę i tam był to standardowy problem, także wszystko szło hurtowo

Administrator has disabled public posting. Please login or register in order to proceed.

Re: Wymiana uszczelniaczy zaworowych.

Przy zdejmowaniu głowicy wymiana uszczelki to konieczność. Ponadto jest szkoła która mówi, że każda wymiana uszczelki powinna pociągać za sobą również planowanie głowicy. W związku z tym zadałem pytanie czy ktoś uznał za obowiązujące twierdzenia drugiej szkoły która mówi, że pod demontażu głowicy planować nie trzeba. Ja osobiście jestem przedstawicielem pierwszej szkoły i dlatego wolałbym zrobić regenerację głowicy (w tym również jej planowanie) zamiast wymieniać same uszczelniacze. Z drugiej jednak strony nie chcę wydawać kasy na rzeczy zbędne. Zdecydowanie chętniej wydam kasę np. na nowy lift lub wyciągarkę.

Administrator has disabled public posting. Please login or register in order to proceed.
There are 0 guests and 0 other users also viewing this topic

Board Info

Board Stats
 
Total Topics:
955
Total Polls:
0
Total Posts:
6105
User Info
 
Total Users:
559
Newest User:
Shakal85
Members Online:
0
Guests Online:
6

Online: 
There are no members online

Najnowsze

forum motoryzacyjne avatar
Autko niby fajnie wyposażone, nowocześnie. I...
in MINI
Oct-19-2018 23:29:44
forum motoryzacyjne avatar
Tak, na Allegro sprawdziłem cenę, faktycznie...
in DAEWOO
Oct-19-2018 23:27:14
forum motoryzacyjne avatar
Nie zmierzam się tu z nikim wykłócać na siłę,...
in HYUNDAI
Oct-19-2018 23:23:03
forum motoryzacyjne avatar
Nie zamierzam się tu z nikim wykłócać na siłę,...
in HYUNDAI
Oct-19-2018 23:22:59
forum motoryzacyjne avatar
Wziąłbym też pod uwagę Mazdę, te autka na...
in Ogólne
Oct-19-2018 23:14:32

Najnowsze wydarzenia

Sorry, no events.
Go to top