You are here:Start>Forum>Forum>MITSUBISHI>Rozrząd w ASX

Forgot password? | Forgot username?

Rozrząd w ASX

Rozrząd w ASX

Mam ciekawy problem. Stosunkowo niedawno nabyłem ASX. Zmieniłem w nim rozrząd itd, naprawiłem i w ogóle. Ostatnio musiałem jeździć samochodem najpierw w upale a potem w ulewnym deszczu. Skutek był taki, że zaświecił mi się tryb serwisowy. Samochód był mi potrzebny szybko więc odstawiłem go do ASO (żaden mechanik nie miał czasu ani miejsca). Pod dwóch dniach odstałem telefon, że padł jakiś tam czujnik za 210zł ale to nie wszystko, do zrobienia jest cały rozrząd. Tłumaczyłem im, że rozrząd wymieniłem w maju a oni mi na to, że nawet jak bym go wymienił wczoraj to i tak trzeba zrobić to od nowa. Że jeśli założą stary rozrząd to nie dostanę gwarancji na naprawę. Ponadto będę musiał napisać oświadczenie, że odstąpiłem od procedur wymiany i całą odpowiedzialność biorę na siebie. Mój mechanik (były pracownik ASO) twierdzi, że to próba naciągnięcia mnie na koszty. Według niego, rozrząd faktycznie mógł być rozbierany ale to jeszcze nie powód, żeby go zmieniać.  Co o tym myślicie ?

Administrator has disabled public posting. Please login or register in order to proceed.

Re: Rozrząd w ASX

Teoretycznie (podkreślam, teoretycznie) każde poluzowanie paska rozrządu powinno się zakończyć jego wymianą. Jeśli wymieniasz pasek to i rolki. Ze względu na wysokie koszty mechanicy nie stosują się do tej zasady. Dla człowieka który prowadzi działalność na własną rękę takie trzymanie się procedur oznacza śmierć zakładu. ASO ma to w d... bo trzymają ludzi za jaja. Gwarancje, ubezpieczenia, raty, leasingi itp sprawiają, że jako klient masz niewielkie pole manewru. Panu Tadziowi możesz powiedzieć: "goń się leszczu, jadę do pana Zdzisia on mi to zrobi bez pier....lenia". W ASO jak tak powiedz to Ci gwarancję zabiorą i tyle wygrasz.

Administrator has disabled public posting. Please login or register in order to proceed.

Re: Rozrząd w ASX

Przerabiałem temat dwa razy i nigdy nic się nie stało. Faktem jest, że raz naciągnięty i poluzowany pasek może być bardziej skłony do pękania i "gubienia" zębów ale nie jest to pewnik. Jak Cię stać to wymień i będziesz spać spokojnie a jak nie to zostaw i licz, że nic się nie stanie. W paskami rozrządu jest tak, że w dużej mierze jest to loteria.

Administrator has disabled public posting. Please login or register in order to proceed.
There are 0 guests and 0 other users also viewing this topic

Board Info

Board Stats
 
Total Topics:
955
Total Polls:
0
Total Posts:
6105
User Info
 
Total Users:
559
Newest User:
Shakal85
Members Online:
0
Guests Online:
12

Online: 
There are no members online

Najnowsze

forum motoryzacyjne avatar
Autko niby fajnie wyposażone, nowocześnie. I...
in MINI
Oct-19-2018 23:29:44
forum motoryzacyjne avatar
Tak, na Allegro sprawdziłem cenę, faktycznie...
in DAEWOO
Oct-19-2018 23:27:14
forum motoryzacyjne avatar
Nie zmierzam się tu z nikim wykłócać na siłę,...
in HYUNDAI
Oct-19-2018 23:23:03
forum motoryzacyjne avatar
Nie zamierzam się tu z nikim wykłócać na siłę,...
in HYUNDAI
Oct-19-2018 23:22:59
forum motoryzacyjne avatar
Wziąłbym też pod uwagę Mazdę, te autka na...
in Ogólne
Oct-19-2018 23:14:32

Najnowsze wydarzenia

Sorry, no events.
Go to top