1.6 i-DTEC ?
Re: 1.6 i-DTEC ?
Ja bym Niemców nie przekreślał oni mają rzeszę sowich wiernych klientów i mają w gdzieś konkurencję z Japonii. W USA Mercedes czy BMW podobnie jak w Europie jest to wyznacznik klasy i statusu. Samochody japońskie to trochę taka modna nowinka. To się powoli zmienia ale zanim nastąpi, wieszczona przez Ciebie hegemonia Japonii, Niemcy wprowadzą na rynek jakąś nowość, która pozamiata.
Re: 1.6 i-DTEC ?
Wierny klient jest wiernym klientem do czasu. Ja od zawsze uwielbiałem AUDI, ale jak przeczytałem jakie rzeczy się dzieją z najnowszymi silnikami, to następnym moim samochodem na pewno nie będzie Audi ale Honda Accord.
A byłem takim wiernym klientem .
- Boshu
- 51 Posts
-
Re: 1.6 i-DTEC ?
Nie wiem dlaczego ale wydaje mi się, że Audi, BMW i Mercedes zupełnie już olały segment aut niższej klasy. Być może ktoś to sprawdził i policzył, że bardziej opłaca się dbać o 2 klientów, co 2-3lata którzy biorą auta z najwyższej półki niż o piętnastu którzy kupują samochód na lat 10-15 a po okresie gwarancyjnym omijają ASO szerokim łukiem.
Re: 1.6 i-DTEC ?
Według mnie to Niemcy w żaden sposób nie czują się zagrożeniu przez Japońską motoryzację, więc pozwalają na to aby Japończycy trochę sobie pohulali na ich terenie. Ja na motoryzację patrze z nieco innej perspektywy i wiem, że jak Niemcy coś wymyślą to Japonia potem przez 20lat próbuje osiągnąć choć zbliżone rezultaty.
- Horn
- 262 Posts
-
Re: 1.6 i-DTEC ?
Horn wrote:
Według mnie to Niemcy w żaden sposób nie czują się zagrożeniu przez Japońską motoryzację, więc pozwalają na to aby Japończycy trochę sobie pohulali na ich terenie. Ja na motoryzację patrze z nieco innej perspektywy i wiem, że jak Niemcy coś wymyślą to Japonia potem przez 20lat próbuje osiągnąć choć zbliżone rezultaty.
Naprawdę? Przykłady proszę.
Re: 1.6 i-DTEC ?
Tak jak pisałem inna perspektywa: BMW R1100GS.
- Horn
- 262 Posts
-
Re: 1.6 i-DTEC ?
Ale co co ?
Prześledziłem historię zwycięstw w Rajdzie Paryż Dakar. Większość przypada w udziale konstrukcjom europejskim. Jedynie w kategorii Quadów, gdzie producenci położyli lagę na ten segment Japończycy wiodą prym. Rajdy i wyścigi to najlepszy sprawdzian dla technologi. To, że samochody są takie a nie inne to już tylko kwestia polityki firmy.
- Horn
- 262 Posts
-