- Index
- » Users
- » Bono15
- » Profile
Posts
Posts
nicky wrote:
Witam, ja nie miałam żadnej poważnej sytuacji ale niestety dwa razy złapałam gumę i to w najbardziej stresujących miejscach - w centrum miasta. Raz najechałam na krawężnik i opona przebita, a drugi raz na gwóźdź! Strasznie się zdenerwowałam bo niestety nikt mi nie chciał pomóc, a ja niestety jestem chudzinką i opony zmieniać nie mam siły A tak na prawdę to się przyznam, że nie bardzo umiem...
Potrzebujesz jakiegoś silnego mężczyzny, aby ci służył pomocą w potrzebie... Polecam się
Ja zawsze upuszczam trochę powietrza w oponach, aby przyczepność była lepsza, w taki sposób można łatwo wyjechać z głębokiego śniegu bo opona większą powierzchnią dotyka do podłoża i dzięki temu zmniejsza się nacisk jednostkowy na cm2 . Dobry patent i polecam bo sam wielokrotnie sprawdziłem.
może to być :
1 problem ze sprzęgłem tj. padający docisk sprzęgła i sprzęgło do wymiany (powinien być problem też ze wstecznym)
2 wyrobione plastikowe elementy prowadzące dźwignię zmiany biegów
jeśli jest to problem 2 to koszta naprawy niewielkie, niestety jeśli sprzęgło jest do wymiany to nie jest to tania sprawa ale i tak ostatecznie musisz pojechać do warsztatu żeby sprawdzili dokładną przyczynę i podali wycenę naprawy
Wszystko zależy od tego czy to benzyna czy diesel? Przebieg jest duzy i przy benzynie musisz się spodziewać, że silnik pójdzie do remontu po jakiś 50 tyś. Jak to diesel to jeszcze pojeździsz. Osobiście nie kupowałbym auta z takim przebiegiem, nawet jeśli ma książkę serwisową i jest w dobrym stanie ogólnym. Po takim przebiegu części się zużywają niezależnie od tego jak bardzo dbasz o samochód. Remont silnika to duży wydatek i lepiej nie ryzykować.
- Index
- » Users
- » Bono15
- » Profile