- Index
- » Users
- » Krzysiek
- » Profile
Posts
Może hulajnoga? Bardzo prosta w obsłudze, zaparkować łatwo i mało awaryjna.
A jaka jest różnica między matą a pokrowcem grzewczym? Teoretycznie to wszystko jest jasne ale jak przychodzi do kupna to różnicy wielkiej nie widać. Mata i pokrowiec wyglądają podobnie, pokrowiec nie zakrywa w całości fotela tylko normalnie kładzie się go jak matę na fotel. Może sie mylę ale nie widziałem jeszcze typowego pokrowca z wbudowaną powierzchnią grzewczą. Możesz przesłać linka jak to wygląda?
Facet za kierownicą takiego cukierkowego auta to lekka żenada, dla baby to ja rozumiem ale chłop wygląda ja niezły pedzio (bez urazy )
Witam. Natknąłem się na ciekawy artykuł, którego fragment wklejam poniżej. Okazało się że w ubiegłym roku źle przechowywałem swoje letnie opony, w prawdzie nie zauważyłem żadnych negatywnych zmian ale warto wiedzieć, żeby nie popełniać takich gaf.
"Przechowywanie opon w niewłaściwych warunkach powoduje zmiany właściwości fizycznych takich jak : odkształcenie ściany bocznej , stopki, czoła bieżnika itp. Wpływa to na skrócenie okresu użytkowania opon , a nawet może doprowadzić do ich zniszczenia w stopniu uniemożliwiającym dalszą eksploatację.
Idealne warunki przechowywania opisuje norma ISO 2230, natomiast w domowych warunkach wystarczy zastosować się do poniższych wskazówek.
1. Przechowywanie opon na otwartym powietrzu, nawet pod zadaszeniem jest nie zalecane.
2. Pomieszczenie do przechowywania opon powinno być chłodne, suche i ciemne oraz od czasu do czasu wentylowane.
3. Temperatura przechowywania nie powinna przekraczać temperatury pokojowej. W ogrzewanych pomieszczeniach opony powinny być oddalone od źródła ciepła.
4. Opony powinny być chronione przed bezpośrednim działaniem światła słonecznego i ozonu, ponieważ ozon jest czynnikiem szczególnie niszczącym mieszankę gumową. Pomieszczenia do przechowywania opon nie mogą zawierać żadnego urządzenia generującego ozon np. transformatory itp...
5. Rozpuszczalniki, paliwo, smary, środki chemiczne itp. nie powinny być przechowywane w tym samym pomieszczeniu, ani pozostawać w bezpośrednim kontakcie z oponami.
6. Opony zamontowane na obręczach powinny być przechowywane pod nominalnym ciśnieniem zalecanym przez producenta opon lub pojazdu.
Prawidłowo przechowywane i eksploatowane opony zachowują swoje rzeczywiste właściwości niezmienione przez wiele lat.
Coraz częściej użytkujemy felgi aluminiowe wraz z oponami letnimi, które pozostawiamy na felgach podczas, gdy zimą zakładamy ogumienie zamontowane na obręczach stalowych. Postępujemy tak ze względu na niszczące działanie soli na aluminium. Przechowujemy wówczas przez kilka zimowych miesięcy całe koła.
Reguły przechowywania opon na obręczach:
1. Nie należy składować kół w pozycji pionowej!
2. Obręcze powinny wisieć na hakach lub
3. Koła mogą być składowane poziomo (jedno na drugim), powinny być jednak przestawiane co cztery tygodnie, aby zapobiec odkształceniu opony leżącej na spodzie.
Analogicznie postępujemy latem przechowując opony zimowe na obręczach stalowych.
Zupełnie odwrotne zasady obowiązują w przypadku przechowywania opon bez obręczy:
1. Nie należy składować opon poziomo!
2. Nie wolno wieszać opon na hakach!
3. Opony powinny być składowane w pozycji pionowej – należy przestawiać je co cztery tygodnie wykonując obrót o znaczny kąt."
Ręce opadają, jak nie masz kasy to zostaw auto pod domem i korzystaj z komunikacji publicznej, popytaj znajomych może mogą polecić dobrego mechanika. Widzę że masz same problemy z tym autem, może lepiej sprzedać i kupić różową hulajnogę ?
Sam nie poradzisz sobie z tym problemem. Moja rada jest taka, żebyś pogadał ze sprzedawca i powiedział, że chcesz zabrac auto do lakiernika na ocenę ewentualnej naprawy. Na tej podstawie będziesz mógł coś utargować. Samo polerowanie nic tu nie da, trzeba pomalować lakierem bezbarwnym całą maskę. Proces łuszczenia będzie postępował.
No a jaki problem? Dajesz nowe mosty od UAZa, opony opony MAXXIS 37 cali i jedziesz
Panda z CNG jest bardzo popularna na zachodzie i południu Europy. Fiat nie zdecydował sie wprowadzić tego modelu do Polski ze względu na bardzo małą liczbę stacji CNG. Jak policzył, że jest tylko 31 stacji w całej Polsce, to doszedł do wniosku, że nikt takich aut nie kupi. W Niemczech dla porównania jest ponad 1000. Opel montuje CNG w Zefirze i jak wszedłem na stronę producenta, to faktycznie mają ten model w swojej ofercie na rynek polski. Widać postanowili spróbować, choć z tego co sprawdzałem na necie, 90% ogłoszeń sprzedaży Zefiry CNG dotyczy aut używanych, sprowadzonych z Niemiec.
A powiem ci, że do mnie jakoś te amerykańskie wynalazki nie przemawiają, przerost formy nad treścią. Bydle to takie, nie wiadomo do czego,miasta, terenu? Amerykańce mają manię wielkości, która mnie zwyczajnie śmieszy, siedzi taki za kółkiem i patrzy na wszystkich z góry, a pojedzie na stację benzynową i dopada go brutalna rzeczywistość. Dodge kojarzy mi się z otyłą amerykańską rodziną, dla której żaden inny samochód nie jest wystarczająco duży i wytrzymały.
Kobiety są zbyt skomplikowane, żeby mogły docenić prostotę Skody...
- Index
- » Users
- » Krzysiek
- » Profile