- Index
- » Users
- » Lee
- » Profile
Posts
Pisze do kolegi, który cytował moją wypowiedź
Dębica w zimie to wcale nie jest tragedia, chyba że Ty nie potrafisz normalnie jeździć? Znam takich ludzi co przy najdroższych oponach im się koła na suchej nawierzchni buksują. Może i Ty jesteś takim specjalistą, co? To po pierwsze, a po drugie to nie pisz postów skoro pojęcia nie masz na temat żadnej z dwóch przez mnie wymienionych opon.
Ja miałem takie opony tylko zimówki i byłem zadowolony. Do normalnej jazdy na co dzień jak ulał. Na mokrej nawierzchni trzymały się bardzo dobrze. Zastrzeżeń nie miałem żadnych. Kumpel, który jeździł na Dębicy po przejechaniu się moim autem mówił, że różnicy nie ma. Całkiem przyzwoite opony.
Zdecydowanie quattro bo najlepszy i najmniej awaryjny a jak się boisz kosztów to w ogóle zrezygnuj z napędu. W ogólnym rozrachunku za naprawę każdego z tych napędów zapłacisz dużo. Takie rozumowanie do niczego nie prowadzi bo już sam zakup Subaru wiąże się z drogimi częściami a więc i kosztami napraw.
Nie musisz demontować całego lustra tylko odchyl lusterko, a potem delikatnie podważ. Powinno wysunąć się bez wypadania bo trzyma się na przewodach. Jak nie słyszysz silniczka, to pewnie się zepsuł. Jak nie chcesz nic dotykac, to Twój wybór, ale jak już masz te elektryczne lusterka, to myślę że warto, żeby jednak działały, dla samej wygody.
Nie działają oba lusterka boczne, czy tylko jedno? ? Sprawdzałeś bezpiecznik? Czy silniczki chodzą, słyszysz że pracują jak próbujesz włączyć? Możesz mieć przebicie na kablach, najlepiej jak podważysz szkła, one się trzymają na kabelkach więc nie wypadną i zobaczysz co tam w środku się dzieje. Użyj miernika do sprawdzenia czy prąd jest stały przy włączaniu, czy nie.
Coś mi się wydaje, że wielkiego doświadczenie nie masz, więc posłuchaj jak ci koledzy radzą. Nie masz kasy na malowanie to ok, nikt nie każe ci płacić ale pojechać do lakiernika i zapytać o opinię, później sam zdecydujesz co zrobić. Malowanie sprejem wcale takie proste nie jest, trudno dobrać właściwy kolor, często pojawiają się zacieki i różnice w kolorze. Twój oryginalny lakier jest pewnie trochę wyblakły więc nieumiejętne nakładanie nowego spowoduje wyraźne różnice. Możesz tylko pogorszyć sprawę.
Sprawdź sobie kanały odpływu w podszybiu, bo często się zatykają jakimś syfem i woda zamiast na zewnątrz to leje się do środka auta.
Cóż, Alfa to Alfa, jedni ją kochają, a inni nienawidzą. Jak upatrzyłeś sobie ten model, to czemu nie. Szybą to bym sie raczej nie przejmował, bo to pikuś, zwróć raczej uwagę na inne rzeczy zanim zdecydujesz się wyłożyć kasę. Byłeś już na przeglądzie? Warto dokładnie sprawdzić na co się decydujesz.
Byłem kiedyś na wakacjach w UK i akurat trafiłem na zjazd Martinów. Powiem, że wrażenia są niesamowite. Tam takich aut jest od groma i nikogo nie dziwi Citroen Traction Avant czy Aston Martin DB5 czy DBS na ulicy. Samochody naprawdę wspaniałe i doskonale utrzymane. Wszystko rozbija się o kasę i to widać na każdym kroku. Taki DBS to piękne auto i miałem nawet okazję usiąść w środku na kilka chwil. Właściciel był bardzo uprzejmy i każdemu pozwalał zajrzeć w każdy kąt. Takie samochody to nie na nasze drogi i nie na nasze warunki. Szkoda
- Index
- » Users
- » Lee
- » Profile