Jesteś tutaj:Start>Forum>View the posts of Lampard

Zapomniałeś hasła? | Zapomniałeś nazwy użytkownika?
  • Index
  • » Użytkownicy
  • » Lampard
  • » Profil

Posty

Posty

Wrz-05-2013 19:06:18
Kategoria: Forum
Forum: TOYOTA

A gdzie masz napisane, że skrzynia biegów Toyoty jest niezniszczalna? Takie rozumowanie przypomina mi czasy, kiedy to Volvo rozpoczęło produkcje aut i reklamowało je jako najbezpieczniejsze na świecie. Ludzie wzięli sobie do serca te słowa i jeździli jak szaleńcy myśląc, że auta są niezniszczalne. Później przychodziło wielkie zdziwienia, że samochód rozbity,a kierowca w szpitalu.

Sie-15-2013 20:42:02
Kategoria: Forum
Forum: BMW

Swojego czasu było tego trochę na allegro ale jak na złość teraz nic nie ma. Tu jednak znalazłem linka do sklepu http://www.sklep.martos.com.pl/adaptery-multimedialne-av-c-2.html
Sam nic takiego nie stosowałem więc trudno mi coś konkretnego ci polecić. Te zabawki nie są niestety tanie, jak na mój gust gra nie warta świeczki. Jak pisze jet lepiej kupić zwykłą kamerkę.

Sie-14-2013 17:49:29
Kategoria: Forum
Forum: MITSUBISHI

Zgadza się ale nic tańszego w tym momencie nie znajdziesz.

Sie-14-2013 16:25:23
Kategoria: Forum
Forum: BMW

Da się, musisz tylko kupić adapter multimedialny aby móc podłączyć kamerę, będzie on zmieniał sygnał analogowy na RBG.

Sie-14-2013 16:10:05
Kategoria: Forum
Forum: MITSUBISHI

Można kupić czarne tarcze EBC, koszt ok 260 Euro. To nowość. Zostały pokryte specjalną powłoką, której wytrzymałość producent określa na 3-5lat w zależności od warunków. Malowanie farbą nic ci nie da, po pierwszej jeździe będziesz miał zdartą farbę, do tego hamowanie może się pogorszyć.

Sie-10-2013 22:27:06
Kategoria: Forum
Forum: CITROEN

Ogłoszenie jest godne uwagi ale nic poza tym powiedzieć się nie da. Te auta cieszą się dobrą opinią i myslę ze warto kupić. Oczywiście po dokładnym sprawdzeniu.

Sie-10-2013 21:40:34
Kategoria: Forum
Forum: CITROEN

Wymienia się najczęściej kiedy grubość powierzchni roboczej bębnów jest niższa od wartości wytłoczonej na bębnie, ale tez kiedy są mocno skorodowane albo ulegną jakiemuś uszkodzeniu. Generalnie żywotność bębnów zależy od stylu i częstotliwości jazdy ale przy umiarkowanym użytkowaniu powinny służyć przez jakieś 150tyś km. Dużo też zależy od ich jakości bo dobrej firmy posłużą ci długi czas a tanie trzeba będzie szybciej wymienić, dlatego nie warto oszczędzać.

Sie-02-2013 22:10:08
Kategoria: Forum
Forum: FIAT

Myślałem że coś ominąłem ale przeczytałem ponownie i zgadzam się z kolegą Piwko. Ty naprawdę nie rozumiesz zasady działania DPF i nie odpowiadasz na pytania. Co to znaczy "pojawi się problem"? "zmieniasz filtr i czyścisz"? Wymiana DPF oznacza sytuację w której silnik przechodzi w tryb awaryjny i nigdzie nie pojedziesz.
Każesz śledzić innym historie postów a sam piszesz rzeczy nie wnoszące nic to tematu.

Sie-02-2013 21:24:36
Kategoria: Forum
Forum: FIAT

" kupujesz samochód i pojawia się ten problem to, zmieniasz filtr, czyścisz " - Filtr DPF ma to do siebie, że po pewnym czasie się zapycha. Przewidzieli to producenci i dlatego opracowali sposoby okresowego czyszczenia, pisałem o tym wyżej. Nie jest to jednak wada filtra tylko taki uciążliwy sposób działania. Nawet jeśli kupimy auto w salonie i będziemy skrupulatnie stosować się do wszystkich zasad producenta, to także  ten filtr trzeba będzie czyścić, nie tak często ale jednak.  Taka jest jego specyfika i nic sie tu nie da zrobić.

Sie-01-2013 17:06:43
Kategoria: Forum
Forum: FIAT

DPF wymieniasz wtedy kiedy kończy się jego żywotność albo nastąpi jego uszkodzenie. Po pojawieniu się kontrolki DPF wystarczy postąpić tak jak zaleca producent, pisałem o tym powyżej. Wymiana filtra DPF jest bardzo kosztowna i w niektórych autach sięga nawet 10tyś. Z tego co wiem to Fiat jest najtańszy. Cóż, za ekologię  płacą kierowcy. Najgorsze jest to, że nikt tak naprawdę nie wyjaśnia kupującemu auto jak należy postępować aby zwiększyć żywotność tego ustrojstwa. Bo trzeba wyraźnie zaznaczyć, że to od kierowcy zależy w 90% zależy jak długo będzie pracował DPF.  Głównym powodem awarii  jest zbyt duży udział sadzy w spalinach, a to zależy od wielu czynników jak stanu technicznego pojazdu, stylu jazdy, długości trasy jakie regularnie pokonujemy,techniki jazdy,  jakości paliwa oraz oleju silnikowego. Niestety, nikt o takich rzeczach nie mówi kierowcom.
Najważniejsze jest to aby dostosować auto do naszych potrzeb. Czyli, jeśli bedziemy jeździli na krótkich dystansach, gdzie będzie duża liczba "zimnych" rozruchów to najlepiej jest zrezygnować z DPF. Takie użytkowanie auta prawie na pewno negatywnie wpłynie na stan filtra i przysporzy nam wiele kosztów. Sadza wypala się dopiero w wysokich temperaturach i o tym trzeba pamiętać.  Na takie warunki najlepsza będzie benzyna.

  • Index
  • » Użytkownicy
  • » Lampard
  • » Profil

Informajce

Statystyki
 
Wszystkich tematów:
955
Wszystkich ankiet:
0
Wszystkich postów:
6105
Użytkownicy
 
Ogólnie:
559
Ostatnio dołączył:
Shakal85
Obecnie online:
0
Gości online:
14

Online: 
Brak użytkowników online

Najnowsze

forum motoryzacyjne avatar
Autko niby fajnie wyposażone, nowocześnie. I...
in MINI
Paź-19-2018 23:29:44
forum motoryzacyjne avatar
Tak, na Allegro sprawdziłem cenę, faktycznie...
in DAEWOO
Paź-19-2018 23:27:14
forum motoryzacyjne avatar
Nie zmierzam się tu z nikim wykłócać na siłę,...
in HYUNDAI
Paź-19-2018 23:23:03
forum motoryzacyjne avatar
Nie zamierzam się tu z nikim wykłócać na siłę,...
in HYUNDAI
Paź-19-2018 23:22:59
forum motoryzacyjne avatar
Wziąłbym też pod uwagę Mazdę, te autka na...
in Ogólne
Paź-19-2018 23:14:32

Najnowsze wydarzenia

Przepraszamy, brak imprez.
Początek strony