- Index
- » Users
- » Muniek
- » Profile
Posts
do usuwania nalotów rdzy to ok taki środek może pomoże ale na pewno nie usunie głębszych ognisk rdzy, do tego tylko wizyta u lakiernika jest potrzebna.
Teraz to tylko ciąć.
To praktycznie większy brat Renault Kangoo bo z tego co wiem to właśnie Niemcy korzystali z francuskiego projektu. Pocieszające jest jednak to ze Niemcy technicznie poprawili ten samochód więc można mieć nadzieje że nie będzie wiele awarii jak to miało miejsce przy Kangoo.
jakby iśc twoim tokiem rozumowania to Audi A5 to popłuczyny po A4 albo Astra II to popłuczyny po I itd. Takie rozumowanie chyba nie ma sensu.
Co rozumiesz pod pojęciem popłuczyny po passacie?
Jadę kiedyś z kumplem przez miasto (on prowadzi), zbliżamy się do skrzyżowania ze światłami gdzie ciągle pali się zielone dla nas. Jesteśmy coraz bliżej i bliżej a tu zapala się żółte więc mówię "Stój". Pada odpowiedź "Spoko", no i przejechaliśmy już na czerwonym (raczej nie wczesnym). Kumpel z radosną miną "No udało się ", a ja na to "Dobrze że policja nigdzie nie stała bo byś dostał niezły mandat". I w tym momencie rozlega się wycie syreny a po chwili już stoimy na poboczu z "Oficerami". Oczywiście kumpel na mnie z "mordą" że to moja wina bo wykrakałem . Ręce opadają.
Własnie o ty mówię każdy tylko sie rozpisuje jak to wspaniale jeździ się bez pochłaniacza a w rzeczywistości jego brak ma negatywny wpływ na pracę silnika. Może po miesiącu nie zauważysz różnicy ale po dłuższym czasie na pewno.
Pochłaniacz jest zamontowany w jakimś celu a nie o tak sobie dla czyjegoś kaprysu. Odpinanie i jazda bez to dla mnie głupota, bo ty możesz nie widzieć różnicy ale różnica na pewno jest, nie mówiąc o zanieczyszczeniu środowiska.
może tłoczek masz zapieczony i szczęki cały czas ocierają o bęben, trzeba sprawdzić czy nic nie blokuje
- Index
- » Users
- » Muniek
- » Profile