- Index
- » Users
- » Kazik
- » Profile
Posts
Urbański nie masz juz co po koledze tak jeździć, fakt że pomysł jeżdżenia z gwoździem w oponie jest idiotyczny ale przynajmniej kolega zapytał zanim zdecydował się na jazdę. Jak to mówią nie ma głupich pytań, a kto pyta nie błądzi.
Silikon też stosują ponieważ zostawia on cienką elastyczną warstwę która czasami pomaga zmniejszyć pisk i trzeszczenie. Wszystko zależy od tego co hałasuje i dlaczego, duzo lepiej sprawdzi się filc albo specjalna taśma jeśli problem jest duży. Zresztą sam się przekonasz czy po spryskaniu silikonem będzie jakaś poprawa czy nie. Preparaty z silikonem to min Boll albo K2.
Większy moment obrotowy to większa elastyczność silnika czyli szybsze przyśpieszanie na każdym biegu ale wracając do pytania to gra nie warta świeczki. Co to za silnik? Wszystkie chipy, strumiennice czy inne gadżety są nic nie warte a najlepszym sposobem na poprawę momentu i mocy jest zamiana na lepszy silnik. Jak dla mnie mechanik próbuje cię naciągać na zbędne koszty bo w taki sposób nie uzyskasz zadowalającego efektu.
Najlepszym rozwiązaniem jest immobiliser, nie wiem czy auto które chcesz kupic go posiada, jak nie to możesz sam go zamontować u mechanika, innym sposobem jest montowanie urządzeń, które odcinają pompy wtryskowe, zapłon lub moduły służące do sterowania hydrauliką. Nowością są lokalizatory GPS, które pozwolą wytropić skradziony samochód. Wszystkie blokady kierownicy czy atrapy to mizerne zabezpieczenie, wszystko jednak zależy od tego jak wprawiony jest złodziej, jesli masz doczynienia z laikiem albo osiedlowym złodziejaszkiem, to każde nawet najsłabsze zabezpieczenie będzie dla niego dodatkową trudnością, ale jak złodziej zna się na robocie, to nawet immobiliser nie pomoże.
Możesz kupić dysze z uniwersalnym mocowaniem, które pasują do każdego modelu auta w tym także do Punto. Bardzo łatwy montaż, po prostu wyjmujesz stare dysze i przez ten sam otwór zakładasz nowe, podpinasz wężyk i gra. Taki uniwersalny zestaw kosztuje ok 60zł.
Nie wiem co rozumiesz przez standard? Jak usterka zostanie naprawiona to będzie po problemie i tyle, przecież nie jest to jakiś wielki problem, który rzutuje na pracę całego samochodu. Nie tylko alfa ma problemy z climatron.
Żaden to czujnik tylko kawałek blaszki przy klockach, która przy ich zużyciu zaczyna skrobać po tarczy i piszczeć.
Skoro trzech wulkanizatorów odmówiło naprawy felgi to należałoby się zastanowić dlaczego i czy faktycznie można to naprawić, czy nie.
Pamiętaj ze teraz montuje się tylko haki pozwalające na zdemontowanie zaczepu kulowego, jak nie ma takiej możliwości to diagnosta nie wyda stosownego dokumentu i nie podbiją ci dowodu w Wydziale Komunikacji.
- Index
- » Users
- » Kazik
- » Profile