- Index
- » Users
- » Wojtaszek
- » Profile
Posts
Sprawdziłbym wewnętrzne klocki i radziłbym wyczyścić i przesmarować prowadnice zacisku bo pewnie sa w kiepskim stanie.
zalecają co 60tyś pasek a komplet co 120tyś ale jak już będziesz wymieniał pasek to najlepiej hurtem wszystko i pompę i rolki napinacza.
watpie ze to czujnik, najprawdopodobniej chłodnica labo jakis przewód przepuszcza płyn i stąd te skoki temp.
Wszystko zależny od użytkowania, jak zaryjesz w krawężnik raz czy drugi to felgi nadają się do malowania. Farba jest jednak bardzo odporna, owszem mogą zdarzyć się lekkie odpryśnięcia od kamienia itd ale zawsze możesz domalować farbą. Na zwykłej feldze też z biegiem czasu pojawiają się zarysowania i powierzchnia nie jest już tak gładka jak na początku.
Nie ma co popadać w paranoje z tymi bitymi autami, uszkodzone wahacze czy nowa przednia szyba to jeszcze nie wyrok, sam miałem wymienianą szybę, amory+sprężyny tez pewnie pójdą do wymiany niedługo bo od obciążenia tył mi siada.
Z takimi "wczuwającymi " sie w robotę tez różnie bywa, bo jak ci wszystko zacznie rozbierać na czynniki pierwsze i sprawdzać każdy duperel to sie z kasą nie wypłacisz. Nie mówię, że Twój mechanik taki jest ale znam takich właśnie super nadgorliwych co z najmniejszą pierdołą walczyli tygodniami, a wystarczyło przeczekać. Najlepiej jest sprawdzić czy wywala jakiś błąd poduszek i na tej podstawie ocenić sytuację. Zazwyczaj jak się zaczyna dziać coś niepokojącego to pokazuje się kontrolka poduszek. To jest sygnał który nie powinno sie ignorować, w innym przypadku to jak zgaduj zgadula.
Toyota musiała na czymś zaoszczędzić bo niska awaryjność i dobry silnik trochę kosztowały, zresztą to nie auto dla estetyków tylko szarej masy pracującej. Kto w codziennej gonitwie do roboty, z roboty, na zakupy i po zakupy ma czas na dostrzeganie beznadziejnego wnętrza? To tylko szczegół, który w ogólnym rozrachunku nie ma znaczenia. Auto jeździ i się nie psuje, a to jest najważniejsze, chcesz podumać nad pięknym wnętrzem to kup sobie Audi A8
Skoro silniczek był źle zamontowany to dlaczego wcześniej nie zauważyłeś tego problemu? Jak na mój rozum silniczek albo był zaśniedziały albo powoli pada. Jesli nikt nie majstrował przy światłach to nie ma możliwości żeby silniczek sam się źle zamontował.
Sprawdź dokładnie zanim kupisz bo często się okazuje że znaczenie mają dosłownie milimetry i zimna dupa z podłączenia
Skoro kazał ci przyjechać za miesiąc to znaczy że nie ma jakiejś paniki, możliwe że wystąpił błąd z kanału ABS i stąd to sprawdzenie. Czasem sie zdarza ze zaczyna mrugać poduszka, co jest najczęściej spowodowane przerdzewiałym czujnikiem zderzeniowym. Zwyczajnie trzeba go oczyścić i sprawa się wyjaśni. Inna przyczyna może tez tkwić w uszkodzonej taśmie kierownicy ale temu częściej towarzyszy niesprawny klakson. Dopytaj gościa o co chodzi to będziesz wiedział dokładnie.
- Index
- » Users
- » Wojtaszek
- » Profile