- Index
- » Users
- » Wójcik
- » Profile
Posts
Taaa, przytaczasz ustawy i myślisz, że wszystko da się łatwo naprawić. Otóż nie! Muszę kolego cię mocno rozczarować. Polska to gówniany kraj gdzie ustawa swoją drogą a rzeczywistość swoją. Od zakupu samochodu minęło pół roku, sprzedawca zapewne pozbył się komórki a dokumenty z warsztatu zginęły. Jak chcesz udowodnić, że sprzedano ci bite auto i że to nie ty po zakupie miałeś wypadek a teraz kasę chcesz wyrwać? Próbować możesz, jak najbardziej ale gwarantuję ci że się po miesiącu poddasz bo to będzie droga przez mękę. Koszty horrendalne cie czekają i nie wiem co to za samochód i ile za niego dałeś ale przelicz czy ci się to wszystko opłaci. Być może warsztat będzie uczciwy na tyle żeby ci udostępnić kopię wyników badania ale nie wiem czy po tylu miesiącach nadal takie rzeczy trzymają no i czy w ogóle dadzą. Generalnie jesteś w du***e
Jak dbasz to i 20 lat możesz samochodem jeździć, kto powiedział, że samochody trzeba zmieniać po 10 czy 12 latach? Znam takich co dbają o auta i jeżdżą latami,to czy samochód dożyje sędziwego wieku zależy od właściciela. Fakt, ze niektóre marki sa bardziej awaryjne nie oznacza, że padają po 10 latach.
Każde zadbane auto sie nada. Fakt, że samochody japońskie są mało awaryjne jeszcze o niczym nie przesądza. Można kupić totalnie zajechaną corollę czy mazdę. Najważniejsze to dokładnie oględziny takiego samochodu. Wychodzę z założenia, że lepiej zapłacić 200zł mechanikowi żeby dokładnie sprawdził co i jak niż kupować w ciemno. Teksty, że samochód ma 15 lat i kosztuje 5tyś nie są żadnym wytłumaczeniem. Można wydać 5tys ale na naprawy dwa razy tyle.
Pytanie tylko czy faktycznie firmy ubezpieczeniowe nałożą wysokie opłaty na takie auta. Jak przyjdzie co do czego to może byc i tak, ze się konkurencja na rynku zrobi i te opłaty wcale takie wysokie nie będą. A jak to wygląda w innych krajach? Czy dla przykładu polskim autem można cały czas jeździć na wyspach? Jak to jest z ubezpieczeniem?
Zastanawiam się które auto lepsze? Seat Leon SC Style TSI 140KM czy VW Golf VII TDI 150KM? Jakie są Wasze za a jakie przeciw?
Poczekaj, bo trochę nie kumam o co biega. Kontrola ci się w ogóle nie pali jak przekręcasz kluczyk w stacyjce czy się normalnie zapala ale chodzi ci o to że nie świeci się podczas jazdy co sugerowałoby awarię?
Najlepiej to zostawić auto na słońcu ale jak pogody na suszenie nie ma to można zostawić auto w garażu, otworzyć drzwi i ogrzewać pomieszczenie. Sprawdzają się też duże maszyny do wyciągania wilgoci, mozna podłączyć do prądu i zostawić przy aucie.
Fiat chyba miał takie rozwiązanie w Pandzie albo Daewoo Tico
Najlepiej wypadałoby zdjąć felgi i sprawdzić czy bije, jak nie to ewidentnie felgi. Może być tak jak kolega pisał że wina leży w pierścieniach, najlepiej jakbyś podjechał do innego wulkanizatora i tam koła sprawdził jeszcze raz.
Zaraz zaraz przecież taki silikon to się stosuje na elementy gumowe jak uszczelki a nie na plastik? Taki silikon nic ci nie da. Trzeba zlokalizować źródło hałasu i wtedy jesli się da to użyć filcu czy taśmy z meszkiem żeby nie ocierały się o siebie plastiki albo jak nie ma takiej mozliwości to wymienić cały element. Zresztą jak masz trzeszczące plastiki to niewiele się da zrobić niestety, taki urok auta.
- Index
- » Users
- » Wójcik
- » Profile