- Index
- » Users
- » Wójcik
- » Profile
Posts
No tak bo u mechanika trzeba ze trzy koła zostawić. Z tego co patrzyłem w ASO nawet 6tyś krzyczą. Najtaniej jak się poszuka używanych części i samemu zrobi. Też się zastanawiam czy to ma sens bo auto ma już swoje lata i chyba lepiej kupić młodszy model ze wspomaganiem.
Jak to jest z tym paliwem premium to nikt nie wie bo producenci zapewniają że osiągi wzrastają i spalanie spada, mechanicy mówią że osiągi mogą nawet spaść, spalanie wzrosnąć a czasem pojawić się uszkodzenie silnika, a kierowcy nie widzą żadnej różnicy i nie wiedzą co robić. Ja tez kiedyś tankowałem premium ale różnicy nie widziałem więc dałem sobie spokój. Najlepiej poczytaj jakie są zalecenia producenta i jak cię stać to się do nich stosuj. Fakt że nowsze auta są przystosowane do tego rodzaju paliwa i producenci zalecają jego stosowanie. Nie wiem jak jest w twoim przypadku. Ze swojego doświadczenia wiem że jak dużo jeździsz to w końcu i tak górę weźmie ekonomia zwłaszcza jak ceny paliwa ciągle rosną.
Koledze chyba chodziło o to że są różne łapy mocowania pompy wspomagania do silnika i dlatego pojemność jest ważna. Generalnie nie powinno być problemu tylko trochę roboty jest i ok 1tyś trzeba liczyć. Nie wiem czy ci się to opłaca.
Wcale nie musi być do wymiany, może uda ci się trochę przestawić ramię na mechanizmie silniczka.
Zniszczyć lakieru nie powinieneś, najważniejsze żeby nie szorować ostrą szmatą czy gąbką tylko użyć miękkiej ścierki, jak nałożysz sprej to poczekaj aż zacznie rozpuszczać smołę i delikatnie zacznij ścierać cały syf, w razie potrzeby powtórz czynność.
Idea to auto które w Polsce nie spotkało się z dużym zainteresowaniem i zaprzestano jej produkcji, zresztą głównie dlatego że na rynku jest dużo aut typ minivan. Osobiście auto mnie nie urzekło, przypomina Punto, silnik 1.9JTD dostał bardzo dobre opinie, jest mocny i mało awaryjny. Ford Fusion jest zdecydowanie bardziej popularny, ale czy lepszy? Części do Fiata są tańsze, do tego jak chcesz kupić Ideę to masz szansę zaoszczędzić trochę kasy, bo z racji zaprzestanej produkcji ceny są dużo niższe.
http://youtu.be/qbd9l5ffmvM
WD40 też pomoże ale trzeba zostawic do rozpuszczenia na jakieś 30min.
Bez paniki, jeśli zgrzyty/ stuki pojawiają się tylko przy maksymalnym skręcie i nie są bardzo głośne to można poczekać z naprawą. Ważne, żebyś obserwował postęp uszkodzenia, jak zauważysz, że jest gorzej, to trzeba jechać na wymianę i nie czekać.
Klocki hamulcowe masz do wymiany.
Mozesz dorobic klucz i będziesz miał dwa takie same kluczyki
- Index
- » Users
- » Wójcik
- » Profile