- Index
- » Users
- » Wójcik
- » Profile
Posts
Z takimi stronami gdzie można kupic upgrade trzeba bardzo uważać, mój kolega stracił w ten sposób ponad 200zł, wpłacasz kasę a w zamian wysyłają ci stary program co możesz sobie do kosza wrzucić. Kumpel zgłosił sprawę na policję ale kasy raczej juz nie odzyska. Ja bym ci radził podjechać do ASO i tam zapytać, będziesz miał pewność że nie kupisz bubla.
To sa dwie różne rzeczy, sama blaszka będzie dawała sygnał akustyczny(pisk) że klocek jest do wymiany, jak chcesz mieć kontrolkę na desce to trzeba zainstalować czujnik elektryczny, który zostanie podłączony przewodami do komputera i kiedy klocek będzie do wymiany wyświetli kontrolkę ostrzegawczą. Jak dla mnie to zbędny wydatek, przy zwykłych klockach wyraźnie słyszysz, że zaczynają szorować i wydają dźwięk świadczący o ich zużyciu, więc pisk z blaszki jest zbędny. Co do czujnika elektrycznego to bywają one bardzo zawodne i z czasem mogą w ogóle nie dawać znaku ostrzegawczego, kiedy klocek nadaje się do wymiany.
polecam T-CUT do tego typu zarysowań
Zgadzam się z kolegą, usunięcie bebechów jedynie zaszkodzi, same działanie lambdy polega na tym, ze do poprawnej pracy potrzebna jest odpowiednia temp i ciśnienie spalin, tak więc wywalenie katka spowoduje zafałszowanie odczytów i roztrojenie silnika. Zresztą, po takim eksperymentowaniu to daleko nie pojedziesz, bo policja zatrzyma cie na najbliższej ulicy za wzmożony hałas, a mechanik nie podbije przeglądu za toksyczność spalin.
Kiedyś kumpel założył odwrotnie klocki hamulcowe i zanim sie pomiarkował zdążył wymienić tarcze, na które klął jak szewc.
Zamiennik Brembo? Jak chcesz uniknąć problemów krzywych i bijących tarcz to polecam ATE,Bosch albo TRW. Ludzie chwalą sobie tez TEXTAR. Jak miałeś takie jaja z tarczami to zainwestuj w oryginał, bo z zamiennikami różnie bywa.
Chodzi ci o odliczenie VAT od paliwa chyba ale o ile wiem to jeszcze nic się w tym względzie nie zmieniło.
W salonie to nie takie rzeczy mówią, a kolega powinien puścić to mimo ucha, 5l w mieście to dla mnie dobry wynik, wszystko oczywiście zależny od stylu jazdy. Jak ktoś jeździ jak stara baba to może i zejdzie do 3l, ale co z tego? Autem trzeba jeździć umiejętnie ale i z werwą.
Auto z górnej półki musi jakoś wyglądać. Subaru jak dla mnie przegina z tą kolorystyka, która coraz częściej trąca wieś-tuningiem. Najlepsze są kolory uniwersalne ale i eleganckie. Czerń i szarości sprawdzają się wszędzie.
Reklamacje opon są bardzo trudne i w takim przypadku jak Twój praktycznie niemożliwe. Możesz oczywiście próbować ale daję sobie rękę uciąć, że nic nie wskórasz. Nokian daje 3 lata gwarancji na opony od daty zakupu.
- Index
- » Users
- » Wójcik
- » Profile