- Index
- » Users
- » Słomka
- » Profile
Posts
Tu pomoże profesjonalne pranie tapicerki ale koszt nie mały.
Kupisz preparaty do smarowania i konserwacji np K2 Belt Dressing czy MoTip Dupli
Powinno pomóc. Kiedyś przeczytałem na innym forum że można stosować zwykłą mąkę kuchenną i efekt jest taki sam.
kup sprej
Opinie o tym aucie faktycznie nie są zbyt pozytywne. Duzo osób narzeka na problem z zapłonem, mocą i wtryskami. Odradzam zakup tego auta, nawet jeśli stan tech jest dobry. To nie jest udana produkcja.
Mój szwagier ma Superb z 2009 roku, auto kupił nówkę i jak do tej pory jest bardzo zadowolony. Jeździłem tym autem kilka razy i byłem pod wielkim wrażeniem. Prowadzi się bardzo dobrze, świetne przyspieszenie, dużo miejsca w środku. Co do wnętrze to nie zauważyłem, żeby było jakies gorsze niż wnętrze BMW czy Volvo a miałem okazję siedzieć wewnątrz tych aut. Jestem bardzo pozytywnie nastawiony do Skody, zwłaszcza do bardzo sensownych cen. Kupujesz fajne auto, które warte jest swoich pieniędzy.
Mój brat ma właśnie Aveo i zmaga się z problemem rdzy, najpierw pojawiły się małe punktowe ogniska na progach i drzwiach, a później na masce. Brat zabrał auto do lakiernika, który usunął rudą ale teraz wychodzą nowe kwiatki na klapie bagażnika. Auto dość leciwe bo 9letnie więc nie wiem jak jest w młodszych modelach.
Hmm tego typu napęd jest jednym z najlepszych, które można znaleźć. Nie wiem dlaczego, ale jakoś przemawia on również i za mną. Miałem okazję w zimę przejechać się takowym i powiem Wam, że wrażenia z jazdy są znakomite. W sumie auto prowadzi się tak, jakby po prostu jechało po asfalcie - po prostu fajna sprawa
Sluchaj.. Miałem kiedy podobnie i wiesz co to było? Po prostu zużyte klocki... Nie odczuł Twój brat słabszej siły hamowania? Bo wiesz.. Zazwyczaj wtedy hamulce z tyłu znacznie gorzej hamują. W sumie nic innego mi do głowy nie przychodzi.
Horn wrote:
W ASO taki czujnik to coś około 100 zł. O ile wiem to oryginał można dostać dużo taniej tylko nikt oryginałów nie sprowadza bo się nie opłaca. Zamienniki niestety są nieco inaczej skonstruowane (tak przynajmniej wywnioskowałem z obserwacji). Uderzyłem z problemem do kolegi który handluje częściami i mówi, że chyba wie jak problem rozwiązać. Jak się okazuje numer to jedno a sam czujnik to drugie i trzeba wiedzieć co się chce uzyskać. Mnie uczono, że numer katalogowy to świętość ale jak widać nie jest tak do końca. Kolega tłumaczył mi, że dzieje się tak dlatego, że na rynku pojawia się wiele zamienników. Nawet w obrębie jednego modelu może być zastosowany np. czujnik o innym kształcie. Generalnie każdy z nich spełnia swoje zadanie w 100% ale może np. nie pasować do obudowy lub może różnić się kostką lub samym sposobem połączenia. Pytałem o model samochodu ponieważ w wielu sklepach człowiek za lada nie chce się bawić w szukanie po numerze katalogowym bo ma ustawione wyszukiwanie po modelu auta. Przerobiłem już kilkakrotnie temat i jeśli trafi się na kumatego człowieka (najczęściej właściciela sklepu) co chce zarobić to poświęci 5 min i sprawdzi a jak się trafia na pracownika to gość mówi: "nie ma" i uważa że załatwił sprawę. Mając modele aut może coś uda się zrobić z tym fantem.
Zdecydowanie masz rację. W sumie zamawiałem kiedyś do Peugeota 307 czujnik temperatury i był ten sam problem. Według numerów wszystko się zgadzało, jednak diabel tkwił w szczegółach, ponieważ po jego zamontowaniu okazało się, że ten cypelek był za krótki i po włączeniu silnika wskaźnik szalał tam i z powrotem. Na całe szczeście zapakowałem towar, tak jak bym dostarczony (pudelko było rozdarte) i odesłałem. Kaska wróciła, więc zakupiłem oryginał za 120 zł w ASO.
- Index
- » Users
- » Słomka
- » Profile