- Index
- » Users
- » Ziomal
- » Profile
Posts
Kamyk13 trochę histeryzujesz (bez obrazy) te auta faktycznie nie rzucają na kolana ale za 2 tys zł czego można się spodziewać. Części do nich są tanie i dostępne, spalanie przyzwoite, silniki tolerują gaz. Rdza jest problemem ale w samochodzie za 2 koła raczej ciężko będzie jej uniknąć. Jak dla mnie to ten samochód nie ma bardzo konkurencji.
Problem rdzy jest tak samo stary jak produkcja stali więc nie Ty pierwszy i nie ostatni się z tym borykasz i jest to batalia z góry skazana na niepowodzenie- to tak tytułem uspokojenia.
Tak jak pisał kolega Kamyk13 jeśli tego nie robiłeś to lepiej skorzystać z usług warsztatu. W brew pozorom robota przy blacharce to nie tylko cierpliwość ale też spore umiejętności i doświadczenie. Przy przeżartej rdzą blasze jedno niewłaściwe dotknięcie szlifierki i masz dziurę której w domowych warunkach nie załatasz (jest to do zrobienia ale wymaga posiadania przynajmniej migomatu i kilku innych drobnych narzędzi). Papierem ściernym można ale nie sądzę aby usunięcie było na tyle dokładne aby ta rdza nie wróciła. O ile wiem w zakładach albo wycinają cały element i wspawują nowy albo piaskują i traktują oczyszczony materiał chemią. W domowych warunkach można porobić zaprawki ale jest to rozwiązanie tymczasowe i trzeba się liczyć z tym, że rdza wróci.
- Index
- » Users
- » Ziomal
- » Profile