- Index
- » Users
- » Olek
- » Profile
Posts
Posts
Ale po uzytkowych tez jeżdżą, aut doskonałych nie ma i jak ktoś siedzi w temacie to wie ile badziewia po drogach jeździ. Auta dostawcze tez sie psują, rdzewieją i maja wady.
Sprawdzałem waszą czujność He He He
Do tej dyskusji potrzebni są użytkownicy tych aut, bo tak, to jest tylko jałowa dyskusja niewtajemniczonych. Kiedyś sam uważałem, że inne marki poza Audi, BMW czy VW są mało warte, ale zdanie zmieniłem. Tak się składa, ze jeżdżę Dacią Ypsilon, która przez większą cześć społeczeństwa jest postrzegana bardzo negatywnie. Dla mnie to bardzo dobre auto, które ma duży potencjał. Ostatnio podczas rozmowy z sąsiadem usłyszałem, że Dacia to złom i szajs. Jak zapytałem dlaczego tak sądzi i czy miał doświadczenie z tymi autami - odpowiedział, że nie ale tak mówią ludzie. My tu też trochę zgadujemy, bo nikt z nas nie jeździ Tata Motors. Czas pokaże, czy Hindusi przetrwają na rynku pełnym zawirowań i wysokich wymagań. Ja patrzę na hinduskie auta z zainteresowaniem i powściągliwością.
Powiem Wam, że mi się ten model nawet dość podoba, może dlatego, że wygląda tak kosmicznie. Nigdy nie widziałem Cube z bliska, więc nie wiem jak sprawa wygląda z wyposażeniem i ilością miejsca ale z zewnątrz to dla mnie git. Taka odskocznia od tych wszystkich nudnych Audi czy VW. Widać, że Japończycy mają dystans do siebie i świata.
Regeneracja to wcale nie jest jakaś skomplikowana sprawa. Sam możesz to zrobić. Wystarczą zestaw naprawczy do uszczelniania, papier ścierny, szczotka druciana, aceton Wyjmujesz wszystko ze środka, czyścisz, oceniasz czy w korpusie nie ma korozji, jak jest niewielka to spokojnie usuniesz papierem ściernym. Jak są głębokie wżery, to niestety trzeba wymienić na nową pompę bo żadna regeneracja już nie pomoże. Generalnie do regeneracji pompy nie potrzeba żadnych szczególnych umiejętności, papier ścierny, szczotka i szorujesz. Później zakładasz nowe gumki i pompa jak nowa.
Witam, tak się składa,że trafiłem na Wasze forum i postanowiłem napisać coś od siebie. Od trzech lat jestem użytkownikiem Lancii Ypsilon. Wcześniej miałem Fiata Punto, tak więc trochę zdążyłem się zaznajomić z włoskimi autami, stąd też postanowiłem kupić kolejnego Włocha. Zgadzam się że wśród Polaków panuje opinia o kiepskiej jakości włoskich aut, przyznam, że jest w tym trochę prawdy, choć dużo osób uważa, że przy aucie nic nie trzeba robić i o nie nie dbać. To błąd, który pokutuje w przyszłości. Włoskie auta są delikatne i niestety polskie drogi im nie służą, ale też i polska ignorancja.
No ale do rzeczy, Lancia mnie bardzo pozytywnie zaskoczyła, przede wszystkim wyposażenie i wykończenie wnętrza, w porównaniu z Punto czułem się w Ypsilon jak w luksusowym aucie. Bardzo podobają mi się regulowane fotele w kilku płaszczyznach i podręczne ułożenie przycisków do klimy czy radia. W środku jest duzo miejsce, nic nie skrzypi i nie trzeszczą plastiki jak w Puncie. Ładna tapicerka i kierownica obszyta skórą robią wrażenie.
Auto prowadzi się bardzo fajnie, 95 konny silnik (1.4 16v)daje świetną dynamikę i do tego naprawdę cicho pracuje. Jestem bardzo zadowolony ze spalania, bo wychodzi średnio w cyklu mieszanym, tak ja ja jeżdżę ok 6 litrów. Jeśli chodzi o awaryjność, to raczej nic mnie tu nie dziwi i nie zaskakuje. Szwankują typowo "włoskie" elementy - zawieszenie, elektryczne lusterka, uszczelki itp. Jak do tej chwili nic poważnego.
Lancia to fajne auto, na które warto się zdecydować, zwłaszcza kiedy zna się już włoską motoryzację. To co mi się najbardziej podoba, to luksusowy wygląd, każda Lancia ma to coś, czego trudno szukać u innych aut. Ja osobiście polecam to autko, bo naprawdę warto.
- Index
- » Users
- » Olek
- » Profile