- Index
- » Users
- » mariusz
- » Profile
Posts
Super maszyna i jak najbardziej polecam. Wspaniale wykonane detale naprawdę robią wrażenie. Miałem okazję jeździć i byłem pod ogromnym wrażeniem. Bardzo dobrze się prowadzi, jest lekki i mało wymagający więc dla kobiety jak najbardziej pasuje. Jedyny problem jaki zauważyłem polegał na mało skutecznych hamulcach ale ten typ tak miał więc trzeba jeździć rozsądnie i reagować odpowiednio z wyprzedzeniem.
Myślę, że dla początkującego kierowcy jak najbardziej właściwy wybór, w ruchu miejskim i do jazdy na co dzień sprawdza się idealnie. No i do tego wspaniały i nietuzinkowy wygląd. Same plusy. Myślę, że będzie zadowolona a jazda Kawasaki W800 da ci wielką frajdę.
Wokół instalacji gazowych narosło tyle mitów, że normalnie głowa mała a większość z nich pochodzi od ludzie co mają zielone pojęcie o LPG. Po pierwsze butla na gaz jest dużo bardziej mocniejsza niż zbiornik na benzynę i podczas nawet bardzo silnego uderzenia nie ulega on rozerwaniu tylko zwyczajnie wypada z rozbitego samochodu. Takie butle wyposażone są w bardzo szczelny zawór bezpieczeństwa, który zapobiega ewentualnym wyciekom. Dodatkowo w przypadku pożaru i wzrostu temperatury zawór automatycznie upuszcza trochę gazu aby obniżyć ciśnienie wewnątrz butli a później szybko się zasklepia. Były nawet robione takie doświadczenia na poligonie kiedy to próbowano doprowadzić do wybuchu butli przez strzelanie do niej. Nawet jak pocisk uszkodził butlę to otwór został bardzo szybko zaczopowany w wyniku silnego oszronienia i wyciek gazu był niewielki. Zresztą jest udowodnione że dużo łatwiej o wybuch zbiornika z benzyną niż z gazem.
Co do tego wypadku to obstawiam, że zawiniła niesprawna instalacja. Butla powinna być wymieniana średnio co 10 lat ze względów bezpieczeństwa. Zresztą dochodzenie powinno wykazać co się stało ale jak znam życie to nikt nas o tym nie poinformuje a plotka poszła w świat, że wybuchła butla z gazem i dlatego ludzie zginęli.
Nic nowego, w dobie dzisiejszej motoryzacji takie rzeczy to nie nowość. Teraz instalacje LPG sa tak wykonane że nie ma mowy o utracie mocy czy zamuleniu. Oczywiście wszystko zależy od doboru właściwej instalacji i montażu. Jak się próbuje zaoszczędzić to nie ma co się spodziewać wyników jak powyżej.
A co w tym dziwnego że siadło sprzęgło przy 320tyś? Nie rozumien Twojego zdziwienia, sprzęgło tak jak i inne rzeczy sie zużywają, wszystko tez zależy od sposobu jazdy, ja znam auta co miały sprzęgło wymienione już przy 160tyś.
pierwsza rzecz to podpiąć do kompa.
Zalezy ile auto ma na liczniku i ile lat służyło jako L. Generalnie diesel jest wytrzymały więc nie powinno byc problemu. Jak kupujesz normalnego diesla to też nie masz pewności jak był użytkowany.
Jak poczytasz opinie o I i II to wcale nie różnią się od siebie tak bardzo. Chodzi mi tu głównie o awaryjność. Wyposażenie to inna sprawa ale co ci po dobrym wyposażeniu skoro auto częściej stoi niż jeździ? Skoda to ogólnie fajne auta za niewygórowaną cenę ale nie pozbawione wad. Awarii ulega wiele elementów min pompa olejowa, układ kierowniczy, słabe zawieszenie. Nie mówię, że to reguła ale dużo osób doświadczyło takich problemów. Skoda jest dla mnie dość nieprzewidywalna i nie chodzi mi tu broń boże o samą markę.
Zwróć tez uwagę na skrzynię biegów, ponieważ dość częstym problemem jest uszkodzenie wybieraka.
może wypadałoby się wcześniej przedstawić a nie tak z grubej rury z reklamami walić do ludzi.
zapieczony cylinderek, jak jedziesz to nie czujesz że jakoś dziwnie się prowadzi? Trzeba rozebrać i zobaczyć może samo wyczyszczenie pomoże
- Index
- » Users
- » mariusz
- » Profile