- Index
- » Users
- » mariusz
- » Profile
Posts
koniecznie wymień pasek rozrządu, bo jak padnie to koniec, skoda fabia to dobry wybór ale nie pozbawiony wad. Najczęstsze awarie dotyczą układu zawieszenia i układu kierowniczego. Wnętrze tez pozostawia wiele do życzenia, bo plastiki trzeszczą niesamowicie i jest dość głośno. Pocieszeniem jest dość dobra cena części.
chodzi ci o czujnik bezwładnościowy, który odcina dopływ paliwa rozumiem? według mojej wiedzy, to tak, kumpel ma fiata seicento i takowy czujnik posiada, wiem, że alfa tez ma takie czujniki, znajdują się pod deska rozdzielczą w okolicy radia.
Sprawa jest dość prosta. Najpierw zdejmujesz ogumienie, później odkręcasz zaciski (zazwyczaj przykręcone sa dwoma śrubami od strony półosi, jak jest duży opór to użyj WD40 i odczekaj chwilę to powinno puścić) Przywiąż sobie zdjęty zacisk sznurkiem, tak aby nie wisiał na przewodach bo możesz je uszkodzić. Dalej zdejmujesz klocki, a później tarcze. Tyle. Nakładasz nowe tarcze i wszystko montujesz jak poprzednio.
Witaj, jeździłem Fordem Fusion i muszę zgodzić się z poprzednikiem. Warto wybrać większy silnik, żeby jazda była bardziej dynamiczna. Nie ma to wielkiego znaczenia w ruchu miejskim, ja mieszkam w Warszawie i tam to właściwie się człowiek posuwa, a nie jedzie więc ja nie odczuwałem, że silnik ma małą moc. Dopiero jak wyjechałem z miasta to przyszło wielkie rozczarowanie. 1.4 68KM to zdecydowanie za mało i 1.6 90KM to absolutne minimum, tym bardziej jeśli będziesz jeździł z większym obciążeniem. Fusion pali mało, a przy 1.6 tez będziesz zadowolony, bo różnica niewielka.
- Index
- » Users
- » mariusz
- » Profile