You are here:Start>Forum>View the posts of Natanek

Forgot password? | Forgot username?
  • Index
  • » Users
  • » Natanek
  • » Profile

Posts

Posts

Sep-25-2014 14:29:16
Category: Forum
Forum: Ogólne

Dziękuję za pomoc, ale problem jest taki że kupiłem samochód od osoby prywatnej, a jej numer jest nieaktywny. Mam umowę sprzedaży ale co z tego jak nie ma jak sie z nią skontaktować, a adresu na umowie nie ma. 

Sep-24-2014 15:19:46
Category: Forum
Forum: Ogólne

Witam wszystkich. Bardzo proszę o pomoc w następującej sprawie. Pół roku temu zakupiłem samochód od prywatnej osoby. Nie znam się za dobrze na motoryzacji więc przed zakupem zabrałem samochód na stację diagnostyczną celem dokładnego sprawdzenia stanu auta. Po przeglądzie nie było większych problemów, jakieś tam drobne pierdoły i tyle. Samochód kupiłem bo byłem pewny że to nie bubel. Wszystko było dobrze do zeszłego tygodnia. Zauważyłem dziwnie pęknięty plastik na kokpicie i z boku drzwi. Pojechałem do warsztatu żeby to obejrzeli no i się zaczęło. Okazało się że samochód był powypadkowy, wyraźnie widoczne ślady po szpachlowaniu, spawaniu i lakierowaniu. Byłem w szoku bo wychodzi na to że zostałem zwyczajnie oszukany! Próbowałem dzwonić do gościa od którego kupiłem samochód ale komórka wyłączona.
Co w takim wypadku należy zrobić? Przecież był robiony przegląd i niczego nie wykazał. Niestety nie mogę znaleźć dokumentu od warsztatu co sprawdzał auto z zapisem że wszystko jest ok, gdzies mi sie zapodział.  Co w takiej sytuacji mogę zrobić? Bardzo proszę o pomoc.

  • Index
  • » Users
  • » Natanek
  • » Profile

Board Info

Board Stats
 
Total Topics:
955
Total Polls:
0
Total Posts:
6105
User Info
 
Total Users:
559
Newest User:
Shakal85
Members Online:
0
Guests Online:
12

Online: 
There are no members online

Najnowsze

forum motoryzacyjne avatar
Autko niby fajnie wyposażone, nowocześnie. I...
in MINI
Oct-19-2018 23:29:44
forum motoryzacyjne avatar
Tak, na Allegro sprawdziłem cenę, faktycznie...
in DAEWOO