- Index
- » Users
- » Jarecki
- » Profile
Posts
Posts
z tego co wiem to właśnie korektor jest jednym z głównych winowajców przy braku hamulcach nożnego w tylnym kole. Najczęściej ulega zapieczeniu, dodatkowo pod korkiem często tworzy się gruba warstwa rdzy, która może blokować dopływ płynu. Tak może być w Twoim przypadku. Rdza może pojawiać się w wielu miejscach ale najczęściej właśnie pod korkiem. Jak Twój korektor jest do wymiany (niektórzy robią regeneracje starych) to aby uniknąć osiadania rdzy na nowym korektorze postaraj się od czasu do czasu psikać WD 40.
na początek trzeba odpowietrzyć układ jak radzi kolega. Może pompa do wymiany albo wina leży po stronie regulatora siły hamowania....
musisz sprawdzić dokładnie przed zakupem w jakim stanie jest lakier. A jaki to rocznik i ile kasy?
niestety wiele modeli Mitsubishi ma problem z kiepskim lakierem. Kumpel kupił ASX i po roku użytkowania był załamany stanem lakieru bo nawet rysował się od ścierki czy szczotki do mycia aut. Totalna porażka bo nawet pojawiały się odpryski potem starał się reklamować. Nie wiem jak jest przy starych modelach. Generalnie Galant cieszy się bardzo dobrą opinią i nie słyszałem żeby ludzie narzekali na stan lakieru ale nie dam sobie ręki obciąć
Witam wszystkich, chciałbym zainstalować czujnik parkowania w moim swifcie. Czy sa jakieś dobre, sprawdzone firmy, które możecie polecic? Czy warto skorzystać z tych oferowanych przez Suzuki?
- Index
- » Users
- » Jarecki
- » Profile