- Index
- » Users
- » feleep
- » Profile
Posts
Posts
Dobra koledzy, myslę, że Hołowczyc już się wytłumaczył a ja zacząłem szukać i znalazłem info że jednak są miejsca gdzie taki filtr mogą wymontowac. Robota jest dobrze wykonana, zmieniają cały software ale żadnego papierka na to nie dają, wiadomo- nielegalne. No ale co z przeglądem, mój gościu jest dość skrupulatny więc wypadałoby szukać innego co patrzy bardziej przez palce. Jak się wyda to mi nie podbiją.... Ciężka sprawa...
No właśnie! nikt o takich rzeczach nie mówi i w ogóle cięzko jest znaleźć sensowne porady na internecie. Auto naprawdę mi sie podoba i juz bym kupił tylko o ten filtr się boję bo skąd ja mam wiedzieć czy poprzedni właściciel o jeździł jak należy i teraz ja nie będę musiał wymieniać tego ustrojstwa? Na jeździe próbnej nie wyświetlała mi się kontrolka DPF ale w sumie jeździłem ok 40min. Zastanawiam się nad wymontowaniem tego dziadostwa....
Ale jaka wymiana??? Przecież jak mi się pojawia komunikat co 200km to ja filtra nie będę za każdym razem wymieniał?
Witam wszystkich. Przymierzam się do zakupu Fiata Bravo silnikiem 1,6 multijet 120 KM. Auto sprowadzone z Niemiec w bardzo dobrym stanie z małym przebiegiem. Auto jest z DPF i jak zacząłem zgłębiać ten temat to zwątpiłem. Kolega, który miał auto z DPF miał dużo problemów tzn cały czas się wyświetlał komunikat, że filtr trzeba wyczyścić, a jak sie tego nie zrobiło to silnik przechodził w tryb awaryjny. Kolega jeździł z tym do ASO i słono płacił za naprawy. Poczytałem opinie innych i są bardzo podzielone. Nie wiem w sumie już co zrobić, czy można jakoś wyłączyć kompletnie ten układ, żeby w razie problemów silnik nie przechodził w tryb awaryjny?
- Index
- » Users
- » feleep
- » Profile