- Index
- » Users
- » Boniek
- » Profile
Posts
Posts
żeby ludzie zrozumieli że przepisów należy przestrzegać i że jak jest podwójna ciągła to znaczy że ktoś mądrzejszy uznał że musi być żeby nie wyprzedzać to musi całe pokolenie wymrzeć albo i kolejne. U nas nadal ludzie funkcjonują w mentalności lat 80 i 90 kiedy oszukiwanie i kombinatorstwo było na porządku dziennym.
U nas nie ma kultury jazdy i ot cały problem.
Jak nic nie pamiętasz to może byłeś zamyślony i zamiast na sprzęgło to wcisnąłeś hamulec i stąd silnik zgasł?
W ten sposób to możesz tylko zaszkodzić bo teraz to pewnie popchnąłeś cały brud w głąb i efekt jest taki że nic nie dmucha albo jak dmucha to milionami bakterii, grzybów i innych syfów do wnętrza. Nie masz co kombinować tylko wszystko rozebrać i wyczyścić jak trza.
Niestety tan typ tak ma, sam miałem z tym problem i nikt nie umiał mi poradzić. Jak jeździłem do mechaników to tylko rozkładali ręce i mówili, że te auta to totalna katastrofa i radzili żebym zmienił auto . Zacząłem jeździć do ASO i tam tez nie umieli pomóc. Wkurzające jest to, że jak nie urok to cos innego w tych autach się psuje. Jak wydałem kase na marne bo i tak nic nie pomogło. Odnośnie Twojego problemu to spróbuj wymienić ten gumowy wąż od odmy, są tam często nieszczelności. Sprawdź jeszcze czy ta gumowa rura idąca od filtra do przepustnicy jest w dobrym stanie. A najlepiej ci radze pozbądź się tego auta, bo przy nim osiwiejesz, a i tak nic nie naprawisz.
a świece i przewody masz sprawne?
Jaka to konkretnie instalacja i kiedy były filtry wymieniane?
Ja używam tylko Motula i jestem bardzo zadowolony. Radzę spróbować, ponieważ szybko zauważysz pozytywną różnicę. Silnik pracuje duuuużo lepiej. Przejście na inny syntetyk jest jak najbardziej bezpieczne. Mnóstwo ludzi tak robi, a jak oddasz autko do serwisu, to tam nikt nie pyta jaki olej był używany i wymieniają na najtańsze syntetyki. Ważne, aby był to syntetyk i tyle.
- Index
- » Users
- » Boniek
- » Profile