- Index
- » Users
- » Pieczonka
- » Profile
Posts
No ale o jakich my tu oszczędnościach mówimy? Jak się zdecydowałeś na samochód to trzeba się liczyć z wydatkami. Nie mówię tu o kupowaniu opon z wyższej półki ale bieżnikowane to sorry wielki syf i nic innego. Piszesz że nie było tragedii? A kiedy będzie tragedia, jak wjedziesz w drzewo bo opona straci przyczepność? Dla mnie to taka pozorna oszczędność bo jak na takiej bieżnikowanej oponie dotrwasz do końca zimy to będzie sukces, a może być i tak, że będziesz musiał zmieniać w trakcie no a używaniu w przyszłym roku to już mowy w ogóle nie ma. Co innego z nową oponą. Osobiście wolałbym jeść chleb ze smalcem i odmówić sobie kilku piwek ale zainwestować w normalne ogumienie.
Twój wybór ale jak dla mnie to igranie z bezpieczeństwem, zwłaszcza w zimie gdzie warunki bywają dość trudne, opony bieżnikowane to dla mnie zwykłe dziadostwo.
nowe czyli fabrycznie malowane alufelgi są zdecydowanie bardziej odporne na uszkodzenia ale odbija sie to na wysokiej cenie. Ogólnie mocno bym się zastanowił nad malowaniem samemu bo wystarczy, że raz przyłożysz w krawężnik i zedrzesz pół farby. Co do koloru to kwestia gustu ale ja juz raczej malowałbym na czarno. Na białym wszystko znać.
uściślając to nowa opona to taka, która ma nie więcej niż 3 lata a nie 5 lat jak kolega błędnie podał. A jeśli chodzi o inne wskazówki to jak najbardziej wszystko się zgadza tylko należałoby się dobrze zastanowić czy aby nie dołożyć kilku groszy więcej i kupić nowych opon ze środkowej półki. Na takich używkach można się nieźle przejechać.
Mam w planach zakup Hondy Accord 2.0 benzyna 155KM z 2007 roku. Autko super stan, jeden właściciel od nówki,sprowadzone z Niemiec. Czy ktoś ma opinie na temat tych aut? Jak z cena części, awaryjnością?
No ok ale po pierwsze takie modyfikacje niewiele dają po drugie najważniejsze jest przy ilu obrotach na minutę dostępna jest maksymalna wartość momentu obrotowego, po trzecie większy moment pociąga za sobą większe spalanie więc jaka w tym frajda?
Chciałbym się jednak dowiedzieć jakie to auta mają ten najwyższy moment obr bo z tego co sie orientuję to tylko najdroższe fury na które niewielu stać.
Nie bardzo rozumiem jaki jest w tym sens? Może się na tym nie znam ale chętnie posłucham co takiego da wyższy moment obrotowy?
cześć,
Mam do Was takie pytanko, bo moja siostra jeździ Hondą Prelude IV generacji, ma tam silnik 2.2 vtec i chce teraz w zimę zmieniać zawieszenie... Zastanawiamy się nad dwoma opcjami - gwint czy zawieszenie sportowe... Co według Was jest lepszym wyborem? Gwint można regulować a sportowe nie, więc nie wiem czy mają jeszcze jakieś różnice. Proszę o informację.
Witam!
Niestety okazało się, że muszę dać do prostowania wszystkie felgi ze swojego auta. Dosyć mocno biją, chociaż są wyważone prawidłowo. Słuchajcie, czy nie orientujecie się, jaki jest koszt prostowania i czy da radę to w ogóle zrobić?
Cześć,
W sumie trochę już pisałem o CB, bo to mnie najbardziej interesuje, więc zakładam kolejny wątek z pytaniem. Razem z bratem wyczytaliśmy, że dla kierowcow, którzy troszeczkę narzekają już na cb z oczywistych powodów to na pewno byłby to yanosik, który jest o niebo lepszy od cb radia. Co o tym sądzicie? Korzysta ktoś z tego rozwiązania?
- Index
- » Users
- » Pieczonka
- » Profile