- Index
- » Users
- » Tomek
- » Profile
Posts
Aroganckie odpowiedzi kolegi Horna odbierają chęć na jakąkolwiek dalszą dyskusję. Po co pytasz ludzi o opinie jak za chwilę wszystkim chamsko odpisujesz i krytykujesz, że mają inne zdanie. Stwórz klub wzajemnej adoracji i zaproś tych co będą ci schlebiać.
Gniazdo musi być standardowe, jedyne co to w Alfie jest gównianie płytka wtyczka ale rozmiar standardowy. Może masz coś kombinowane i dlatego nie pasuje?
Mercedes się ceni, albo może należałoby powiedzieć, że przecenia, bo poza urzekającym wyglądem to auto jak każde inne i nie pozbawione wad.
z przodu przypomina mi land rovera, ale dużo bardziej pokraczny, nie dziwota że przestali szybko produkować
Jak juz sie uparłeś na używaną turbo to sprawdz czy nie ma luzu osiowego i zobacz jak rusz się dźwignia od zaworu upustowego, reszta to wyjdzie po zamontowaniu, bo tak to ciężko dokładnie określić czy wszystko ok
przy jednokrotnym zastosowaniu, to nic nie zadziała, trzeba jak było wyżej napisane używać regularnie przez kilka miesięcy. Oczywiście o kosztach lepiej nie mówić. Z drugiej strony, to jaka jest pewność, że ja tankujesz lepszą benzynę to dostajesz to, za co płacisz? Tam możne być wszystko. Przy naszych cenach, to mało kogo stać. Porażka i tyle
Dokładnie, delikatne neony wyglądają bardzo fajnie, widziałem na pokazie tuningu takie delikatne neony przy drążku zmiany biegów. Super efekt. Ważne żeby nie przesadzić i nie zrobić z auta choinki.
polecam ci z alpine iva, bardzo dobra jakość dźwięku za rozsądną kasę. Słyszałem jeszcze dobre opinie o Pioneerze więc warto i tu poszukać
Niskie temperatury i wilgoć to wyzwanie dla i elektryki i układu zapłonowego. Radzę sprawdzić akumulator, świece zapłonowe, rozrusznik i przewody wysokiego napięcia.
- Index
- » Users
- » Tomek
- » Profile