- Index
- » Users
- » Warka
- » Profile
Posts
Posts
A ile ci takie auto posłuży? Jak nie silnik to posypią się inne rzeczy. Do 300tys brakuje wcale nie tak dużo, zależy ile jeździsz ale dla mnie auta z takim przebiegiem nie są warte uwagi.
Spróbuj - rozpędź się do okreslonej prędkości ( powyżej 50km bo przy mniejszej tempomat nie zadziała ), włącz ON i SET aby auto utrzymywało stałą prędkość, później zacznij tracić prędkość (tempomat przestaje działać) i za chwilę wcisnij RES aby auto powróciło do wczesniejszej prędkości.
No nie ma, rozmawiałam już na ten temat z kilkoma użytkownikami tych aut i każdy mówi to samo. Nie ma czujnika i tyle. Zamiast czujnika deszczu i wielu innych pierdół wolałbym mieć coś bardziej praktycznego. Cóż, auto może wygląda jak wypasiona limuzyna ale uwierzcie mi że wiele jej do tego brakuje...
Niestety Insignia nie ma czujników zużycia klocków, ja mam auto z 2008 roku i wiem że Opel zaoszczędził na czujnikach, nowe auta wyjeżdżały z salonu bez czujników akustycznych, a co dopiero mówić o elektrycznych.
A czy nie jest tak, że jak zaczyna szorować po tarczy to zapala się kontrolka na desce?
Witam ponownie, Panowie słyszał ktoś o akustyczny czujnik zużycia klocków? Mam do wymiany klocki w mojej Insigni i chcę kupić ATE. Wyczytałem, że są dwa rodzaje klocków- bez zintegrowanego styku ostrzegającego o zużyciu i z akustycznym czujnikiem zużycia. Wie ktoś co to za czujnik i jak działa? Czy to jest jakiś specyficzny dźwięk?
Witam , podepnę się do tematu, a chodzi mi o koło dwumasowe. Wymiana kosztuje kupe kasy, a ja się zastanawiam nad regeneracją. Wiecie jak wygląda ta kwestia, jak z trwałością i jakie ceny?
Metod klejenia jest dużo, sprawdzają się kleje polimerowe, silikonowe, dużo osób naprawia z pomocą żywicy poliestrowej i włókna szklanego. Najważniejsze jest jednak dokładne określenie tworzywa z którego zrobiony jest zderzak. Dopiero na tej podstawie będzie można dobrać właściwą metodę naprawczą. Wszystkie tworzywa termo plastyczne, polistyren,PCV,PET, polietylen itp konieczne jest spawanie z użyciem takiego samego materiału dzięki czemu po uszkodzeniu nie ma śladu. Jak zderzak jest zrobiony z tworzyw chemo-utwardzlnych, to stosuje się włókno szklane nasączone żywicami, później wzmacnia się to specjalnymi blaszkami. Znam ludzi co stosowali żywice na winidur i efekt był opłakany, a mimo tego polecali tą metodę innym.
- Index
- » Users
- » Warka
- » Profile