You are here:Start>Forum>Forum>SKODA>Octavia - sedan czy kombi?

Forgot password? | Forgot username?

Octavia - sedan czy kombi?

Octavia - sedan czy kombi?

Cześć,

Z tego co pamiętam, to w telewizji był kiedyś reportaż, że sedan ma minimalnie większy bagażnik niż kombi. Czy to prawda?

Administrator has disabled public posting. Please login or register in order to proceed.

Re: Octavia - sedan czy kombi?

Hmmm w sumie nie znam sięna tym aucie, ale raczej stawiałbym, że kombi ma większy bagażnik.

Administrator has disabled public posting. Please login or register in order to proceed.

Re: Octavia - sedan czy kombi?

W sumie też bym stawiał raczej, że kombi będzie większe od sedana. Szukał ktoś na stronie producenta?

Administrator has disabled public posting. Please login or register in order to proceed.

Re: Octavia - sedan czy kombi?

No a jednak nie. Sedan ma więcej miejsca, bo nawet ostatnio wypowiadała się straż miejska, która wybrała te auta do swojej floty i okazało się, że wybrali sedana, bo miał większą pojemność bagażnika, a więc to jest prawda.

Administrator has disabled public posting. Please login or register in order to proceed.

Re: Octavia - sedan czy kombi?

Co masz na myśli pisząc większy- pojemniejszy, pakowniejszy ?? Z danych które znalazłem na stronie wynika jasno, że kombi maj większy bagażnik i jest to chyba logiczne. Sprecyzuj o co pytasz.

Administrator has disabled public posting. Please login or register in order to proceed.

Re: Octavia - sedan czy kombi?

jaka prawda? kompletne bzdury piszecie! zamiast wypisywać takie rzeczy ni go z gruszki ni z pietruszki to może warto sprawdzić na stronie producenta jak to jest. Żeby rozwiać wątpliwości i zakończyć tę jałową dyskusję:
Skoda Octavia Kombi
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone)     1620
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone)     580    
Skoda Octavia Sedan
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone)     1228