- Index
- » Users
- » Paweł
- » Profile
Posts
takie dyskusje są bezsensu bo przecież każdy kupuje samochód żeby nim jeździć a nie zastanawiać się czy dobrze zmienia biegi, czy aby nie za szybko rusza na światłach. Części się zużywają i nic na to nie poradzimy. Dotyczy to również aut benzynowych i jakoś nie łapię komentarza kolegi, że są same problemy z dieslem. Diesel jest bardzo wytrzymały i 300tys na liczniku to nic nadzwyczajnego, pokaż mi która benzyna tyle przejedzie.
Eskort? Nie rozśmieszaj mnie, miałem i wiem jak się sypał a do tego ruda go brała przy nadkolach. Znajomi też szybko pozbywali się tych aut była to studnia bez dna.
Polecam VW Golfa bo te starsze roczniki były niezniszczalne. Japońskie auta produkowane w latach 90 są godne polecenia ale nie wiem czy za 5tyś coś zadbanego kupisz bo one raczej trzymają na wartości. Corolla czy Mazda to bardzo dobry wybór.
Wszystkim broniącym kierowców proponuję przeczytać dzisiejszy artykuł na gazecie o tym jak to po rozpoczęciu kontroli trzeźwości w łódzkim MPK z pracy wyleciało już 19 kierowców.
Do tego dodaj kilkuletnią gwarancje. Jak dla mnie nie ma sobie równych, no może jeszcze toyota...
Mówcie co chcecie ale ja w życiu bym takiej dojazdówki nie kupił. Ani nie pojedziesz normalnie, auto przekrzywione wygląda beznadziejnie, podczas jazdy słychac szumy i pojawiają się drgania. Normalne kolo zapasowe to koło zapasowe, bez problemu możesz kontynuować podróż i jechać jak szybko chcesz.
Od tłu nie uda ci się wypchnąć kluczyka bo nie ma otworu.
Jak kluczyk siedzi w stacyjce to znaczy że auto jest uziemione więc po drugim kluczyku pożytku nie ma dopóki nie wyjmiesz starego. Ważne żeby stacyjka była w pozycji zero, skombinuj sobie jakiś cienki drucik zagięty na końcu jak szydełko i spróbuj wydłubać, jak się nie uda to pozostaje rozebranie wszystkiego.
Może spróbuj sobie kupić preparat, który zapobiega parowaniu szyb, poza tym bardzo dobrze czyści on szyby i uniemożliwia osiadanie wilgoci.
no dokładnie, Amerykanie rozreklamowali Hummera jakby nikt inny wcześniej nie robił wytrzymałych aut, Rosjanie nie mają po co reklamować, bo i tak wiadomo, że ich aut nic nie pobije.
- Index
- » Users
- » Paweł
- » Profile