- Index
- » Users
- » Pawlo1
- » Profile
Posts
Posts
Nie wiem gdzie leży prawda, ale ja słyszałem od wielu osób, które siedzą w tym temacie, że w większości przypadków strumienica pogarsza parametry silnika, dochodzą do tego częste awarie po zamontowaniu strumienic w miejscu katalizatora. Są to poważne awarie, które prowadzą do uszkodzenia uszczelki pod głowica albo zatarcia tłoków. Przyrost mocy, to podobno jest chwyt marketingowy żeby złowić wszystkich tuningowców.
nie wiem o czy ty mówisz, o jakie zabezpieczenie silnika ci chodzi? przecież w autach wszystko jest tak zabezpieczone że żadne kamienie nie powinny nic uszkodzić , zima czy lato to kamienie też są na drodze.
jak pamiętam to zapinam
Nawet ja by mnie było stać na nowe auto to bym nie kupił bo uważam że to strata kasy. Najlepiej kupić dwulatka i wtedy kupa kasy zostaje ci w kieszeni a auto ciągle jak nowe, a jak dobrze poszukasz to jeszcze kupisz auto na gwarancji.
Ja mam dobry i sprawdzony sposób na przymarzanie uszczelek. Kilka lat temu zniszczyłem sobie gumowe uszczelki przy drzwiach bo mi przymarzły i za mocno szarpnąłem drzwiami i się oberwały. Później kupiłem specjalny płyn ale nie bardzo byłem zadowolony z efektów. Teraz regularnie smaruję uszczelki wazeliną kosmetyczną, bezbarwną i nic nie przymarza. Dobrze jest smarować uszczelki cały rok ale najważniejsze aby to robić w zimie. Ja najpierw dokładnie osuszam uszczelki a później smaruję grubą warstwą zwykłej wazeliny. Uszczelki się nie zlepiają i nie zamarzają a do tego wyglądają jak nowe. Polecam ten tani i niezawodny patent.
dal mnie bez sensu, no chyba że ci zimno w łapy :0
W sumie Lancia nie jest zbyt popularna. Kwestia tego, czy po prostu jest to wina producenta czy raczej ludzie nie są zbyt pozytywnie nastawieni do tego modelu.
Kwestia gustu, jednakże wolałbym 100 razy 307cc niż 206cc
Powiem Ci, że widzę, że interesujesz się takimi samymi samochodami jak ja Powiem Ci, że mustang, szczególnie ten zabytkowy, podoba mi się cholernie
- Index
- » Users
- » Pawlo1
- » Profile