- Index
- » Users
- » Wójcik
- » Profile
Posts
Co to za wuj spawacz skoro takich rzeczy nie wie? Jak użyjesz elektrody, to palnik rozhartuje blachę i efekt będzie taki, że za rok czy dwa rdza na bank powróci. Jak już coś robić, to dobrze.
Wymiana progów to dość pracochłonna sprawa i jak na pierwszy raz może okazać się droga przez mękę. Pamiętaj, że tu nie tylko o demontaż foteli i wykładziny chodzi ale przede wszystkim o umiejętne spawanie. Wspawywanie nowych progów musi się odbywać bardzo dokładnie i co najważniejsze punktowo, żeby zapobiec kurczeniu się blach podczas nagrzewania. Później zagęszczasz ilość spawów ale też umiejętnie. Takie miejsce musisz wyrównać i dokładnie zakonserwować. Nie jest to prosta sprawa i pamiętaj, że to w jaki sposób wykonasz montaż nowych progów ma wpływ na bezpieczeństwo jazdy. Jak Twój kumpel ma doświadczenie w tej materii, to czemu nie ale jak jest laikiem, to radzę zwrócić się do mechanika.
świetne auto, bardzo dynamiczne, silnik rewelacja, zawieszenie idealnie trzyma sie drogi a ESP włącza sie tylko w zimie. Rewelacyjnie sie prowadzi a jedyny minus to dość głośne wnetrze, choć nie wszyscy na to narzekają. Ja polecam A3 bo ma właściwie same zalety, a porównywanie jej do Alfy to jakiś żart! Ten kto jeździł A3 to wie o czym mówię.
gadka jak u mnie pod warzywniakiem
Ja jeżdżę, ponieważ uważam, że znacznie poprawi to bezpieczeństwo, bo już kilka wypadków widziałem, więc pasy zdecydowanie mogą uratować życie.
Z tego co wiem, to firmy zajmującej się handel autami mogą kupić takie auta, tylko że jest obowiązek zawarcia umowy OC zaraz w dniu zakupu.
tak, to był Charade, choć podobno i Cuore przerabiają na b1
nawet spoko autko , choć syn chciałby od razu do BMW wskoczyć
nie był na sprzedaż, po prostu czekał na parkingu na szczęśliwego właściciele! bryczka wyglądała imponująco i nie było osoby która nie zwróciła uwagi na to cudeńko. autko w Polsce mało popularne ale używkę kupisz za kilkanaście tysików.
- Index
- » Users
- » Wójcik
- » Profile