- Index
- » Users
- » Prokop
- » Profile
Posts
Uszkodzenia mechaniczne to zgoda, ta. Z tymi źle dobranymi świecami to z kolei kwestia czasu a tu efekt był natychmiastowy. Jeśli wierzyć koledze to świece były dobrane prawidłowo ale oznakowanie nie szło w parze z danymi technicznymi. Trochę to przerażające bo możesz kupić np. pasek rozrządu i załatwić cały silnik. Z tymi zakupami w internecie trzeba jednak uważać.
Dziś przy piwku kolega opowiadał mi o jego znajomym który w necie kupił sobie świece do T.S. Świce przyszły i zaraz po zakręceniu było głośnie bum i koniec jazdy. Samochód trafił do mechanika a ten stwierdził, że winne były świece. Trochę mi ta historia pachnie miejska legenda. Macie może jakieś info czy faktyczni jest możliwość uszkodzenia silnika po zainstalowaniu niewłaściwych świec?
Gniazdo USB przeciągnąłem na drugą stronę i mam teraz telefon w takim miejscu gdzie mi nie przeszkadza i mnie nie rozprasza. Trójnik wpiąłem pod schowek i też jest po problemie. Kable mam pospinane trytkami i ogólnie dało rade to ogarnąć.
Zrobię inaczej. Kolega zaproponował mi, że może mi pomóc w montażu gniazd USB. Będzie trochę rozkręcania bo chcę zrobić taki numer, że wystawać będą wyłącznie gniazda. Całą resztę mam zamiar schować pod plastikami. Nie wiem jeszcze jak to wszystko wyjdzie ale pomysł wydał mi się wart próby realizacji.
Problem w tym, że trójnik jest na kablu i mam w środku plątaninę. Połapałem wszystko na spinki ale wygląda to straszliwie. Mam jeszcze jeden pomysł i jak wypali to o nim napisze.
Sama wtyka wchodzi w gniazda ale nie działa (brak zasilania). Nie wiem czy blaszki się nie pokrywają czy coś innego. W ten trójnik wtyki wchodzą z dużym oporem i bardzo dobrze się trzymają. Jak dołożyć do tego fakt, że zapalniczka jest tak beznadziejnie umiejscowiona to już w ogóle kaplica.
100% oryginał. Tak na szybko kupiłem sobie trójnik. Rozgałęźnik niby pasuje ale musiałem podłożyć papierek, żeby był styk. Kolega mówi, że to wina chińskich standardów i żebym zainwestował w wyrób dobrej jakości i problemy się skończą. Nie bardzo chce mi się w to wierzyć, że trzy różna produkty tak bardzo nie trzymają normy.
Zakupiłem sobie przez neta ładowarkę do telefony i okazało się, że nie pasuje do mojego gniazda. Wcześniej pożyczyłem nawigację od kolegi i był ten sam problem. Wydawało mi się, że gniazdo jest standardowe a ładowarka uniwersalna. Wiecie o co chodzi ?
Chciałem zakpić komplet kół. Byłem u wulkanizatora który zajmuje się również handlem felgami i oponami. Człowiek bardzo naciskał na zakup felg 18” i pompowanie kół azotem. O ile 18 cali odpada, to pompowanie azotem bardzo mnie zainteresowało. Poczytałem na ten temat i opinie są podzielone. Azot na pewno jest wskazany przy felgach stalowych ale co z alusami ? Gdyby ktoś zechciał się podzielić swoją opinią będę wdzięczny.
No właśnie też tak słyszałem, że ten niski profil to nie jest dobre rozwiązanie. Jeśli chodzi o to czy temat opon był czy go nie było. Mnie interesuje jak sprawa wygląd w Alfie 147 i dlatego pytam w tym dziale. Wiem, że w niektórych autach sam producent zaleca opony niskoprofilowe bo całe zawieszenie jest dostosowane do takich właśnie opon. Nie znalazłem nigdzie wpisu aby Alfa rekomendowała takie opony. Profil opony w tym samochodzie jest raczej uzależniony od wielkości felg.
- Index
- » Users
- » Prokop
- » Profile