- Index
- » Users
- » User997
- » Profile
Posts
A mąż wie co kombinujesz? Czy pytałaś się go o pozwolenie?
Martinooo wrote:
Ja obecnie zbieram się do zabezpieczenia podwozia w swoje furze (AR 156) i mnóstwo tematów przegrzebuję, znalazłem min. taki temat: http://www.automix-lodz.pl/zabezpieczenie-antykorozyjne-samochodu-osobowego.php
A co tam takiego odkrywczego?
Jak ktoś kupi BMW to wydaje mu się że jest lepszy niż inni. Cwaniaki i nic więcej.
Czemu wy wszędzie widzicie problemy? Dawniej narzekaliście że nie było autostrad, teraz są i też problem nigdy nie można dogodzić. Nie przesadzałbym z tymi kilometrowymi kolejkami. Sam kiedyś jechałem na A4 i kolejka na bramce była maksymalnie 100m czas czekania 10min. Czy to źle?
A dlaczego nie Ford Escort? Albo Opel Astra? Przecież to też świetne i super wytrzymałe samochody. Ja sam miałem escorta a kumpel astrę i nigdy nic im nie dolegało.
KIA juz od dlugiego czasu robi bardzo dobre samochody. Dobitnie o tym swiadczy wejscie do walki o klienta w segmecie limuzyn. Siwtna reklama na ostatnim finale futboolu amerykanskiego. Nikt nie moze z czystym sumieniem powiedziec ze limuzyna KIA jest brzydka i nie ma szans z AUDI czy BMW. Cos mi sie wydaje ze na temat awaryjnosci KIA najwiecej do powiedzenia maja dielerzy konkurencyjnych marek. Jedynie co mnie boli w KIA to maly wybor silnikow a wszczegolnosci diesli, ale pewnie i to sie zmieni w niedalekej przyszlosci.
Fachowcy zawsze dają radę
Samochód z 4x4 jest bezpieczniejszy to nie podlega dyskusji. A to że często debile siedzą za kierownicą to inna sprawa. Ja bym jednak nie generalizowała że 4x4=debil. Bo w ten sposób to można wszystkie wszystkie inne marki do debili podciągnąć. Jak dla mnie średnia debili jest taka sama dla wszystkich marek, ale zauważyłem jedno, im większy samochód tym mniejszy szacunek dla innych kierowców w mniejszych samochodach.
Prosta sprawa. W vectrach jak ogólnie wiadomo wskazówki mają czasem niezwykle twardy sen. Dlatego zwykłe uruchomienie silnika nie wystarcza aby je obudzić, tylko trzeba właśnie popukać w szybkę aby się obudziły. Więc nic się nie martw, wszystko w porządku z twoimi wskazówkami. Aby zapobiec takim sytuacjom dolej redbulla do oleju silnikowego.
Pozdrawiam
Mały update. Nie wiem co te fiaty mają z tymi filtrami DPF. Mniej więcej co tydzień wyskakuje komunikat o wymaganym czyszczeniu filtra DPF. Jeśli się ten komunikat zignoruje to po 50KM silnika przechodzi w tryb awaryjny, co oznacza niemożność zwiększenia obrotów powyżej 3000RPM i dość znaczny spadek mocy.
I teraz niespodzianka. Okazało się że czyszczenie filtru DPF można zrobić samodzielnie w paru prostych krokach, które prowadzą do tego że w zatrzymanym samochodzie silnik przez 8-10min będzie trzymał obroty na poziomie 2000RPM. Po tym czasie filtr jest już oczyszczony.
Ok niby spoko, ale dlaczego tak często? W ciągu tygodnia samochód pokonuje ok 180 km czyli tyle co nic więc nie wiem skąd te problemy z filtrem. Być może powodem jest to że w mojej pracy dziennie robię te 30 km ale w tych km robię aż 150 przystanków. Czyli około 150 razy zatrzymuje samochód wyłączam silnik a po chwili znowu go odpalam. Więc może ten silnik nie lubi tego?
Ma ktoś może podobny problem?
- Index
- » Users
- » User997
- » Profile