You are here:Start>Forum>Forum>VW>VW dla kobiety

Forgot password? | Forgot username?

VW dla kobiety

VW dla kobiety

Cześć,

Mam problem z moją kobietą. Planuje sobie kupić samochód tak do 15 tyś zl. Samochodów jest do wyboru do koloru, jednakże ja nie znam się kompletnie na VW ale za to moja je kocha i stwierdziła, że nie chce innego auta niż VW. Który model wzielibyście pod uwagę dla kobiety w kwocie do 15 tyś zł? Golf IV?

Administrator has disabled public posting. Please login or register in order to proceed.

Re: VW dla kobiety

Hmm dla kobiety w sumie GOLF IV będzie idealnym wyborem, tym bardziej, że kobiety jakoś kochają się w tym modelu. Zaproponują jej ten model i zobaczysz czy to jest właśnie to.

Administrator has disabled public posting. Please login or register in order to proceed.

Re: VW dla kobiety

New beetle- jeśli chodzi o auto dla laski to żaden Golf nie przeskoczy tego modelu. Sprzęt jest cud, miód, malina. Generalnie nie przepadam za Niemiecką motoryzacją ale ten model jest uber alles. Za te pieniądze można już targnąć fajnego Żuka. Kolejna fajny i według mnie nieco kobiecy samochód ze stajni VW to Sirocco ale tu już trzeba się liczyć z dużym wydatkiem. Z drugiej jednak strony może warto odczekać dozbierać kasy bo sprzęt naprawdę wymiata. Chyba pierwszy produkt VW który swoim design może startować do Alfy.

Administrator has disabled public posting. Please login or register in order to proceed.

Re: VW dla kobiety

Scirocco to bym babie nie dał, za dobry i za szybki na kobitę, zresztą trzeba liczyć przynajmniej 30tyś na to auto, a u Was budżet mały. Za taką kasę polecam Polo na przykład 1,3  benzyna ze średnim przebiegiem z 2004/2005 roku. Fajne autko w sam raz dla Twojej kobiety. Możesz też rozejrzeć się za Lupo, choć to już mniejsze auto ale dobre do miasta, łatwe w parkowaniu. Znajdziesz takie z 2004 1,0  benzyna - tanie w użytkowaniu. Dla mnie to najlepsze modele, bo po co się ładować w droższe, żeby było bardziej szkoda jak baba rozbije?