- Index
- » Users
- » Kombatt
- » Profile
Posts
Teoretycznie to się zgodze ma to sens ale jak sie tak dobrze zastanowić to jak długo mozna utrzymać niska temperaturę wody w aucie gdzie temp jest zawsze dużo wyższa niż na zewnątrz? Przy duzych upałach mamy patelnię i nawet lód z zamrażarki nic nie pomoże. To juz lepiej samemu się tym lodem obłożyć.
Najlepiej jak zrobisz tak ja ci poradził kolega i dobrze nawoskował auto. Wosk, zwłaszcza ten lepszy zostawi ochronną warstwę na lakierze co sprawi że smoła nie będzie wżerać się bezpośrednio w lakier i łatwiej będzie ci ją usunąć. Woskuj auto regularnie a zobaczysz różnicę.
Jeździć możesz tylko żebyś nie hamował A tak na poważnie trzeba rozebrać, przeczyścić, sprawdź na podnośniku czy kołem możesz zakręcić, czy nie.
Na pewno lepszy pomysł niż tradycyjna reklama na klej bo trudno to usunąć ale sa też i minusy - taka magnetyczna reklama jest grubsza, a więc stawia opór powietrza, trzeba od czasu do czasu ją zdjąć i umyć dokładnie lakier jak i sama reklamę, lakier lubi się pocić pod taką powłoką, trzeba uważać jeżdżąc na myjnię, aby nie odpadła. Jeśli magnes jest mocny to podczas szybkiej jazdy powinna się dobrze trzymać ale jeśli nie, to łatwo taką nalepkę zgubić.
Najlepiej skontaktować sie z taką firmą i wypytać o szczegóły oraz zapytać o gwarancję. Fakt jest jednak taki, że wszystkie duże firmy stosują tradycyjne metody oklejania aut ponieważ są dużo bardziej wytrzymałe i bezproblemowe.
Chyba największy problem to spalanie, jak mi kumpel powiedział że w mieście to ponad 12l wypija, to nie mogłem uwierzyć. Ford to chyba mysli, że u nas ceny paliwa jak w USA
Zależy ile chciałbyś na takie zabezpieczenie wydać. Ja zdecydowałem się robotę w warsztacie. Zapłaciłem ponad 1 tys. zł, ale widząc efekt końcowy wydanej kasy nie żałuję.
a ilu letni jest twój samochód? Dużo osób uważa, że jak auto stare, to nie opłaca się w to bawić. Miałeś usuwaną rdzę z podwozia?
opinia, ze Skoda to wieś panuje tylko w Polsce. Nigdzie indziej nie spotkałem sie z takimi pogladami. Daje mi to do myślenia i tylko utwierdza w przekonaniu, że ten kraj pełen jest debili.
Ktoś to sprawdzał i daje na to gwarancję, więc taka jazda bez powietrza musi być bezpieczna, nie zmienia to jednak faktu, że ten system to porażka i przyszłości (przynajmniej w Polsce) nie ma. Może w bogatych krajach, gdzie ludzi stać i takich serwisów do obsługi jest dużo ma to sens ale u nas to fanaberia.
Nie polecam ci instalacji do Alfy. Twin Spark to dość awaryjne silniki, a montaż LPG to tworzenie dodatkowego problemu. Kumpel miał, to wiem ile nerwów zjadł. Kupił auto z przebiegiem 180tyś i nowiutka instalacją LPG. Cieszył się trzy miesiące bo później to szła awaria za awarią. Nie wiem, może jak silnik jest w bardzo dobrym stanie i mały przebieg to gaz się sprawdzi ale jak samochód nie pierwszej młodości i ma przejechane kilometrów to nie polecam.
Kiedyś gdzieś czytałem,żeby zawsze dokładnie myć felgi (chodzi o wnętrze), ponieważ odkłada się w nich duża ilość brudu, a to przy szybkiej jeździe może powodować drgania. Czasem rzeczy najbardziej oczywiste nie przychodzą nam do głowy. Może warto to sprawdzić.
- Index
- » Users
- » Kombatt
- » Profile