- Index
- » Users
- » Dakar
- » Profile
Posts
Dobrze wyregulowany gaz nie powinien sprawiać najmniejszych problemów. Nie wiem jaką masz instalację ale np. instalacje sekwencyjne włączają się wówczas gdy silnik osiąga temperaturę bliższą optymalnej. Ja stawiałbym na parownik lub filtr. Jedź do mechanika i będziesz wszystko wiedział. Pełny przegląd gazu nie będzie kosztował Cię więcej niż 100zł.
Kolega ma Taunusa. Wyczytałem, że jest to bliźniaczy model. Z ciekawości zajrzałem na stronę miłośników Taunusa i tam można znaleźć kilka fotek Continy oraz wzmianki o tym samochodzie. Jak oglądałem foty to faktycznie fura jest pierwsza klasa. Od kolegi wiem, że są problemy z częściami do starych samochodów. On sam jest mechanikiem więc z naprawami nie ma problemu.
Ostatnio jak zasypało to przyglądałem się zmaganiom młodzieńca w takim właśnie aucie. Przyznam, że byłem pod wrażeniem zarówno umiejętności tego młodego człowieka jak i sprawności jego samochodu. Przez zaspę gdzie utknął Ford Focus, przeskoczył bez najmniejszego problemu. W nieco większej zaspie spędził kilka minut ale na bujanego wyjechał bez pomocy osób trzecich. Auto jest naprawdę cool.
Przyznam bez bicia, że kolega w pracy miał właśnie taki samochód i dlatego ja sugerując się tym, że on jeździ bez stresów i problemów zakupiłem identyczny. W sytuacji kiedy robisz krótkie dystansy, a samochód jest narażony na pył, brud, deszcz, śnieg, mróz i różnorakie mechaniczne uszkodzenia to nie widzę konkurencji dla Favoritki. Gdyby ta maszyna miała 4x4 to ustawiałby się po nią kolejka.
Ja kilka lat temu śmigałem takim samochodem. Nie wiem dlaczego pytasz o to auto bo w gruncie rzeczy nie ma w nim nic co mogłoby interesować. Jak kupiłem je tylko dlatego, że było zarejestrowane, opłacone, miało waży przegląd techniczny i kosztowało mniej jak 1tys zł. Potrzebowałem wtedy natychmiast auta którego nie będzie mi szkoda i w razie czego naprawa będzie bardzo tania. Auto teoretycznie w tej roli się sprawdziło. Urwany wahacz kosztował mnie 50zł. Jak zatarł się rozrusznik to przetarłem papierem ściernym, posmarowałem i chodził dalej. Niestety auto spłonęło po kilku miesiącach. Plusem jest koszt zakupu i cena części. Minus to spalanie i zerowy komfort.
- Index
- » Users
- » Dakar
- » Profile