- Index
- » Users
- » Muniek
- » Profile
Posts
To że Porsche do tej pory produkowało modele sportowe to nie oznacza że będzie to zawsze robic. Jest przecież Cayenne, która się dobrze sprzedaje pomimo że kosztuje kupe kasy.
Za kilka lat to każdy diesel będzie wyposażony w taki filtr i tyle. Unia wyraźnie do tego dąży
Przyczyna musi być i najczyściej jest to albo zbieżność albo zawieszenie albo ciśnienie w oponach. Jak wszystkie te rzeczy sprawdził ci mechanik i są ok to pojechałbym do drugiego bo ścieranie krawędzi opon nie jest normalne.
Jak nowe klocki sa sprzedawane bez blaszek to nie są potrzebne.
pomóc powinna gumowa podkładka jak radzi kolega, wątpię żeby to był reduktor
Dokładnie tak, Audi zaczęło nieźle szwankować bo sam myślałem o kupnie i tak jak ty zmieniłem zdanie co do zakupu. Myślałem o BMW ale też opinie mało pozytywne. Wychodzi że japońskie auta najlepsze.
Jak masz niewiele wody to nasyp do pojemnika soli i zostaw na noc. W zależności od potrzeb czynność tę powtórz a cała wilgoć zostanie wyciągnięta.
żeby zrozumieć jak to działa zobaczy sobie ten filmik, w drugiej części gościu pokazuje jak działa taki zestaw naprawczy. Jak dla mnie strata kasy i czasu bo wyraźnie widać że trzeba jak najszybciej jechać do wulkanizatora, a dodatkowo nie wiesz nawet czy jadąc nie uszkodzisz felgi czy ciśnienie jest wystarczające. Do tego zabulisz w zakładzie za czyszczenie tego syfu. Na uszkodzenia większe niż od gwoździa taki zestaw nie pomoże więc jesteś krótko mówiąc udupiony i bez zapasówki to tylko po lawetę dzwonić. http://youtu.be/q9JggJnlWrA
A może byś napisał jakie to auto?
wątpię że jeździłeś z wbitym gwoździem przez dłuższy czas bo powietrze na pewno by uszło, radzę wymienić przebitą oponę na zapasową i zabrać ją do wulkanizatora. Przy odrobinie szczęścia naprawi uszkodzenie i będziesz mógł nadal ją używać.
- Index
- » Users
- » Muniek
- » Profile