- Index
- » Users
- » Maciek
- » Profile
Posts
Nie wolno myć silnika czy innych części myjką ciśnieniową! W ten sposób można tylko uszkodzić przewody czy inne delikatne elementy. Ja w ogóle nie polecam żadnego czyszczenia wodą, no ewentualnie delikatnie ściereczką ale jaki to ma sens?
Sprawdź poduszki silnika,może z nimi jest problem i nie tłumią drgań przez co przenoszą się na całe auto, dodatkowo dwumasa do sprawdzenia.
A co to znaczy "niewiele wymieniał"? Sorry ale ja jakos w takie bujdy nie wierzę. Nawet przy najbardziej prymitywnym aucie trzeba robić wymiany i naprawy, a jak ktos do takiego przebiegu doszedł to już w ogóle.
Wiadomo, Polak by chciał za pół darmo i z gwarancją na 10 lat.
Pytanie jak okazyjna jest ta cena? Pytam bo spotkałem się z sytuacjami kiedy ludzie próbowali się pozbywać tych aut ze względu na awaryjność. Octavia lubi się psuć a dokładnie pompa paliwa, alternator, wycieki oleju są też prawdziwą zmorą. Blacha jest ocynkowana więc rdza nie pojawia się ot tak sama z siebie, uszkodzenie mechaniczne to co innego. Średnie spalanie przy tym silniku ok 8l/100km. Lepiej jednak zainwestować i mocniejszy silnik bo przy dość dużych gabarytach auto może być mułowate.
A klima pracuje normalnie tzn dobrze chłodzi?
No właśnie, ciekawy temat Panowie bo sam sie kiedyś nad tym zastanawiałem i rozmawiałem z kumplami ale jakoś nie mogliśmy dojść do porozumienia. Według mnie transport nie ma takiego wielkiego znaczenia. Przecież wiadomo, że wszystkiego dopilnować się nie da. Transport najpierw jedzie z fabryki do magazynów, później z magazynów do sklepów, a stamtąd do klienta albo warsztatu. Visko pracuje w pionie więc najważniejsze zeby przed użyciem olej miał czas się uleżeć jak należy. Wszystko rozbija sie o olej i o to czy zasłania wszystkie uszczelnienia, jak takie fabryczne visko trafi do magazynu i leży na półce dłuższy czas to jest ważne aby leżało w poziomie ale w krótkim transporcie to chyba nie jest takie istotne.
Tak narzekacie na chińskie opony a jak się tak dokładnie wdrożyć to pewnie większość firmowych opon pochodzi z fabryk w Chinach. Faktem jest że Goodride mają długą tradycję i zyskały swoich zwolenników na całym świecie. To że chińska robota to jeszcze o niczym nie świadczy. Na rynku jest wiele firm, które niby to europejskie a sprzedają badziewie.
powiem wam że sam jestem a auto mam 5 drzwiowe i nie wyobrażam sobie zmianę na 3, czasem trzeba kogoś przewieść, albo cos rozłożyć na tylnym siedzeniu więc jest dużo wygodniej, częsty problem w autach 3 drzwiowych to właśnie waga drzwi i ich wielkość, a w 5 problemu nie ma i wszystko mozna jednym palcem zamykać.
ja na takim trzeszczącym przegubie jeździłem od października do kwietnia i nic się nie działo
- Index
- » Users
- » Maciek
- » Profile