- Index
- » Users
- » Kazik
- » Profile
Posts
W sumie też może być wina alternatora, ale zasadniczo przy takim uszkodzeniu powinna sie pojawiać kontrolka (czasem migająca) ładowania podczas normalnej pracy silnika, dodatkowo brak kontrolki po włączeniu zapłonu. Nie wiem czy były takie objawy w Twoim przypadku. Jeśli tak to ewidentnie alternator.
Weź amperomierz i podłączasz szeregowo z akumulatorem i sprawdzasz pobór prądu. Jak masz więcej niż ustawa przewiduje to sprawdzaj wyjmując kolejno bezpieczniki. Jak po wyjęciu któregoś spadnie to masz winowajcę. Często radio albo alarm powoduje rozładowywanie akumulatora.
jak nie jesteś pewny, to poszukaj filmików na YouTube, bo tam jest tego pełno.
Pamiętaj, że to Francuz, więc licz się z większymi usterkami. Z takim przebiegiem to jeśli już to szukałbym wśród aut niemieckich, ale na pewno nie francuskich, bo nawet nowe sie psują, a co dopiero mówić z tak dużym przebiegiem.
Miało być pięknie, a wyszło jak zwykle. Ach te żabojady, nigdy się nie nauczą jak robić auta.
Sprawdziłeś świece, cewki, kable? Obstawiam, że problem tkwi w świecach, obejrzyj dokładnie, a jak trzeba wymień na nowe.
Fajna sprawa, laski można rwać, że hej!
Dużo pali, w mieście nawet do 13 litrów, w porównaniu do Opla czy VW to porażka, no chyba że myślisz o montażu LPG
to takie zgadywanie, bo wiem od ojca, ze on miał takie same problemy z autem tzn raz paliło, a raz nie i po wymianie kopułki wszystko wróciło do normy i auto zapala za każdym razem. Przyczyn może być dużo i w przypadku innego auta może wcale nie chodzić o moduł.
- Index
- » Users
- » Kazik
- » Profile